МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лікарські засоби, що діють у ділянці адренергічних синапсівЛікарські засоби, що впливають на еферентну іннервацію. ТЕМА № 4. ФАРМАКОЛОГІЯ Лекція МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ Завдання на самостійну роботу. Контрольні запитання. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Метою прочитаної лекції ставилося ознайомлення з фізико-технічними основами електроерозійної обробки матеріалів та конструкцією електроерозійних установок установок.
1. Для чого використовується електронно-променеве нагрівання? 2. Які переваги з технологічної точки зору електронно-променевого нагрівання? 3. В чому полягають фізичні основи роботи енергетичного комплексу ЕПУ ? 4. В чому заклечається суть роботи ЕПУ з кільцевим катодом? 5. Які основні технологічні операції електронно-променевої обробки? 6. Принципи побудови установок плавки металу електронним променем.
1. Відпрацювати матеріал лекції №8 по конспекту та технічній літературі: - А.В. Болотов, Г.А.Шепель. Електротехнологические установки. М.-1988. Ст. 47- 78, 87 -99. - 5. Егоров А.В., Моржин А.Ф. Электрические печи. — М.: Металлургия, 1975.
2. Підготуватися до практичного заняття №4 по даній темі.
Старший викладач кафедри спеціальних систем озброєння
Ю.П. Гончаренко.
ЗАПОРІЗЬКОГО державнОГО МЕДИЧНОГО університетУ Циклова комісія природничо-наукової підготовки
з навчальної дисципліни
(4 години)
Для студентів відділення фармація
Запоріжжя – 2013
Лекцію підготували: Арефіна В.О.викладач, перша кваліфікаційна категорія, голова ЦМК природничо-наукової підготовки.
Тржецинська Н.І. –викладач-методист, вища кваліфікаційна категорія, директор медичного коледжу Запорізького державного медичного університету. Рецензенти: Схвалено на засідання циклової комісії природничо-наукової підготовки.
Протокол №___ від _______ 2013 року. ПЛАН ЛЕКЦІЇ 4л1: 1. Адренорецептори: визначення, класифікація на α і β. 2. Адреноміметики.Класифікація за дією на адренорецептори: - α-адреноміметики(норепінефрин, фенілефрину гідрохлорид, нафазолін, ксилометазолін, оксиметазоліну гідрохлорид, тетризолін); - β-адреноміметики (сальбутамол, кленбутерол, фенотерол, добутамін); - α, β-адреноміметики (адреналіну гідрохлорид, ефедрину гідрохлорид). Механізм дії. Застосування. Побічні дії.
Література: 1. Нековаль І.В., Казанюк Т.В. Фармакологія: підручник. — К.: Медицина, 2011. — с. 171-192. 2. Скакун М.П., Посохова К.А. Фармакологія: підручник. — Тернопіль: Укрмедкнига, 2004. — с. 80-94 3. Аксакова В.В., Зупанець І.А., Безугла Н.П. Фармакологія. — Х.: Видавництво НФаУ “Золоті сторінки”, 2003. — 502 с. 4. Казанюк Т.В., Нековаль І.В. Основи фармакології та загальної рецептури. — К.: Здоров’я, 2003. — 240 с.
Література для поглибленого вивчення: 1. Давидович О.В., Давидович Н.Я. Клінічна фармакологія з рецептурою. — К.: Здоров’я, 2004. — 282 с. 2. Державна фармакопея України. — Доп. 1 до першого видання. — Х., 2004. 3. Дроговоз С.М. Фармакологія на долонях: навч. посіб. — Х.: Видавничий центр ХАІ, 2009. — 112 с. 4. Дроговоз С.М. Фармакологія на допомогу лікарю, провізору, студенту: підручник-довідник. — Х.: Видавничий центр ХАІ, 2006. — 480 с. 5. Дроговоз С.М. Фармакологія-сіто! (Фармакологічна логіка: підручник). — Х.: Видавництво “СІМ”, 2009. — 232 с. 6. Клиническая фармакология: Учебник / С.А. Крыжановский. — 2-е изд., испр. — М.: Издат. центр “Академия”, 2003. — 400 с. 7. Клінічна фармакологія. Підручник для студентів вищих навчальних закладів / За ред. І.А. Зупанця, С.В. Нальотова, О.П. Вікторова. — Х.: НфаУ: Золоті сторінки, 2007. — 348 с. 8. Компендиум 2008 — лекарственные препараты / Под ред. В.Н. Коваленко, А.П. Викторова. — К.: Морион, 2008. — 2270 с. 9. Фармакотерапия. Учебник для студентов высших учебных заведений 3 издат. / Под ред. академика Б.А. Самура. — Х.: Золотые страницы, 2008 — 800 с. 10. Фармацевтична опіка: курс лекцій / І.А. Зупанець, В.П. Черних, С.Б. Попов та ін. / За ред. І.А. Зупанця, В.П. Черниха. — Х.: Фармітек, 2006. — 536 с. 11. Машковский М.Д. Лекарственные средства — 16 изд., перераб., испр. и доп. — М.: Новая волна: Издатель Умеренков, 2010. — 1216 с. 12. Чекман І.С. Фармакологія. — К.: Вища шк., 2001.
Мета лекції: Дидактична: засвоїти класифікацію, фармакодинаміку та спектр застосування речовин, які впливають на функцію адренергічних синапсів:α-адреноміметики; β-адреноміметики;α, β-адреноміметики. Виховна: формувати у студентів відповідальність за знання доз препаратів та шляхів їх уведення, особливо для надання невідкладної допомоги при гіпертензивному кризі, нападах бронхіальної астми, колапсі, шоку. Читайте також:
|
||||||||
|