МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікаційТаблиця 20 ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ЗАСОБІВ ВПЛИВУМАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Класифікація реклами. Існує декілька класифікацій, які поділяють рекламу на окремі види та типи. Най більш поширена класифікація реклами: ü інформаційна – оповіщає споживача про появу нових товарів або товарів з новою якістю ü переконуюча – рекомендує придбати товари саме цієї марки ü нагадувальна ü підкріплююча ü престижна – як правило, банківські послуги ü агресивна – реклама, яка з’являється дуже часто Окрім класифікації реклами КП виділяє основні засоби реклами, які зображені у таблиці 7.1 Таблиця 7.1
Просування товару на ринку планується підприємством, при чому здійснюється в декілька етапів: ² Визначаються цілі і об’єкти рекламної кампанії ² Визначається цільова аудиторія реклами (посередники, ділові люди, основні категорії споживачів) ² Вибираються засоби реклами ² Розробляється рекламне звернення: заголовок, текст, вибір носія, ілюстрація, музичний супровід ² Розробляється графік рекламної кампанії ² Складається бюджет просування товару ² Здійснюється оцінка ефективності реклами Складові рекламного звернення: Заголовок – короткий (5-7 слів) при цьому радять вживати слова підвищеної емоційної цінності: швидко, легко, економно, вигідно. Не рекомендується використовувати слова та фрази: незамінний, на рівні світових стандартів. Текст – не більше 50-60 слів, бажано поєднати з заголовком, він повинен мати аргументи на користь товару. Носії реклами – існує два шляхи їх вибору: 1. Використати носіями реклами відомих людей 2. Використати носіями реклами невідомих людей. Ілюстрація – повинна повторювати заголовок, при цьому найчастіше використовують обличчя людей. Музичний супровід – може бути будь-яким за виключенням державних гімнів, музики та ритуальної музики. Верховна Рада України у 1998році прийняла Закон “Про рекламу в Україні”, який за свідченнями фахівців є одним з найкращих в світі. Основним документом, який регламентує рекламну діяльність підприємства є графік рекламної компанії, який передбачає чітке зазначення в ньому засобів реклами, які будуть використовуватись, календарні дати та години виходу в ефір. Ефективна маркетингова політика комунікацій підприємства неможлива без формування комплексу її заходів. Алгоритм планування комплексу маркетингових комунікацій зображено на рис. 42. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|