Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лексикологія

ЗМІСТ

До лекцій № 9-11.

До лекції № 7.

До лекції № 5-6.

До лекції № 3-4.

До лекції № 2.

Література до окремих тем

Сербенська О., Волощак М. Актуальне інтерв’ю з мовознавцем. – К.: Просвіта, 2001.

Кочерган М.П. Вступ до мовознавства. – К.: Академія, 2003.

1. Ананьева М.Т., Строева Т.В., Хазанович А.П. Многозначность и омонимия. – Л.: Из-во Ленинград.у-та, 1966.

2. Гринчишин Д.Т., Сербенська О.А. Словник паронімів української мови. – К.: Рад.школа, 1986.

3. Демська О.М., Кульчинський І.М. Словник омонімів. – К.: Рад.школа, 1987.

4. Нечитайло О.І. Синоніми в лексикографії. – К.: Наук.думка, 1987.

5. Полюга А.М. Словник антонімів. – К.: Рад.школа, 1987.

6. Словник синонімів української мови. У 2-х томах. – К.: Наук.думка, 1999-2000.

1. Етимологічний словник української мови. Т.І-IV. – К.: Наукова думка, 1982, 1985, 1989, 2003.

2. Цыганенко Г.П. Этимологический словарь русского языка. – К.: Рад.шк., 1989.

3. Словник іншомовних слів. / За ред.О.С. Мельничука. – К.: УРЕ АН УРСР, 1974.

4. Пустовіт Л.О., Скопненко О.І., Сюта Т.М., Цимбалюк Т.В. Словник іншомовних слів. – К.: Довіра, 2000.

1. Пономарів О. Стилістика сучасної української мови. – Тернопіль.: Навчальна книга – Богдан, 2000.

2. Мацько Л.І., Сидоренко О.М., Мацько О.М. Стилістика сучасної української мови. – К.: Вища школа, 2003.

1. Медвєдєв Ф.П., Українська фразеологія. Чому ми так говоримо. – К.: Вища школа, 1977.

2. Ужченко В.Д. Народження і життя фразеологізму. – К.: Радянська школа, 1988.

3. Фразеологічний словник української мови. У 2-х томах. – К.: Наукова думка, 1993.

4. Українські приказки, прислів’я. – К.: Либідь, 1993.

5. Коваль А.П., Коптілов В.В. Крилаті вислови в українській літературній мові. Афоризми. Літературні цитати. Образні вислови – К.: Вища школа, 1975.

6. Матвієнко А.М. Рідне слово. – К.: Всеукраїнське товариство “Просвіта” ім.Т.Г. Шевченка, 1994.

До лекції № 8.

1. А.А.Москаленко. Історія української лексикографії. – К.: Вид-во АН УРСР, 1963.

2. Л.С.Паламарчук. Українська радянська лексикографія. – К.: Наук.думка, 1978.

1. Словотвір сучасної української літературної мови. – К.: Наукова думка, 1979.

2. Горпинич В.О. Будова слова і словотвір. – К.: Радянська школа, 1977.

3. Бевзенко С.П. Будова слова і словотвір (Методичні матеріали до курсу “Сучасна українська мова”). – К.: КДПІ ім. О.М. Горького, 1987.

4. Земская Е.А. Современный русский язык. Словообразование. Учеб.пособие для студентов пед. ин-тов ... – М.: Просвещение, 1973.

5. Інверсійний словник української мови. – К.: Наук.думка, 1985.

6. Морфемний словник. Укладач: Л.М. Полюга. – К.: Рад.шк., 1983.

7. Яценко І.Т. Морфемний аналіз. Словник-довідник. У 2-х томах. – К.: Вища школа, 1981.

8. Сікорська З.С. Українсько-російський словотворчий словник. – К.: Рад.шк., 1985.

9. Плющ М.Я. Словотворення та вивчення його в школі. – К.: Рад.школа, 1985.

 


 

§8. Предмет розділу “Лексикологія”. Слово як мовна одиниця. Лексичне значення слова, типи лексичних значень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  
§9. Групи лексики за семантичними відношеннями між словами . . . . . . .
§10. Склад лексики української літературної мови за походженням. . . . . .
§11. Склад лексики української літературної мови за стилістичним вжаванням . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  
§12. Зміни в словниковому складі мови. Активна і пасивна лексика. . . . . . Фразеологія  
§13. Фразеологія української мови . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Лексикографія
§14. Лексикографія української мови. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Морфеміка і словотвір
§15. Морфемна будова слова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
§16.   Словотвір. Способи словотвору в українській мові. . . . . . . . . . . . . . Використана література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  

Сучасна українська мова.Вступ. Фонетика і фонологія. Орфоепія. Графіка й орфографія.Лексикологія. Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір.

 

Авторський колектив:

доценти: Н.Г.Шкуратяна, Л.П.Литвин, Г.В.Семеренко, Л.М.Запорожець, Т.М.Лобода, В.А.Топіха, ст. викл.К.І.Волкова

Відповідальний редактор й упорядник –к.п.н., доцент Н.Г.Шкуратяна

 

 

Рецензенти:

С.П.Гриценко – кандидат філологічних наук, доцент кафедри мовознавства та класичної філології Інституту філології Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

 

К.Д.Паршак – кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови факультету української філології НПУ ім.М.П.Драгоманова.

 

 

 



Читайте також:

  1. Вступ. Фонетика і фонологія. Орфоепія. Графіка й орфографія. Лексикологія. Фразеологія. Лексикографія.
  2. ЛЕКСИКОЛОГІЯ
  3. Лексикологія
  4. ЛЕКСИКОЛОГІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА
  5. ЛЕКСИКОЛОГІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА
  6. Лексикологія як розділ мовознавства. Предмет і завдання розділу




Переглядів: 1259

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МОРФОЛОГІЧНИЙ СПОСІБ СЛОВОТВОРУ | Зам. № 324. Наклад 500

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.