МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
SWOT-аналіз у туризміДля аналізу переваг і недоліків діяльності різних підприємств у всьому світі використовують метод SWOT-аналізу. SWOT — абревіатура Strengths — сильні сторони, Weaknesses — слабкі сторони, Opportunities — сприятливі можливості, Threats — загрози. Цей універсальний метод особливо ефективний при аналізі переваг і недоліків туристичного регіону й країни. SWOT-аналіз допомагає з'ясувати обставини, за яких розвивається туристичний регіон, збалансувати вплив внутрішніх переваг і недоліків із впливом сприятливих можливостей і загроз. Такий аналіз допомагає визначити не тільки можливості регіону, а й усі доступні переваги над конкурентами. SWOT-аналіз туристичного регіону передбачає пошук відповідей на кілька груп запитань. Одна група запитань стосується внутрішніх факторів (аналізуються переваги і недоліки), друга — зовнішніх факторів (сприятливі можливості й загрози). Складаючи перелік запитань для SWOT-аналізу, потрібно враховувати, що занадто довгі списки відволікають увагу від головного, від того, що насправді важливо. SWOT-аналіз допомагає виявити ключові фактори успіху, тобто переваги регіону, які найбільше сприяють туристичній діяльності. Отже, на першому етапі проводиться аналіз за такими групами запитань. Внутрішні фактори Переваги: — наявність достатніх природних ресурсів (пляжі, ліси, гори); — стан екології; — погодні фактори; — наявність достатніх або унікальних культурно-історичних ресурсів; — наявність інфраструктури й рівень її розвитку; — наявність достатніх фінансових ресурсів; — наявність хороших конкурентоспроможних навичок; — чи існує гарна репутація регіону в споживачів; — чи є регіон лідером на туристичному ринку; — чи має регіон добре продуману стратегію в сфері туризму; — чи має регіон власні технології в туризмі та якої якості; — чи існують переваги у вартості турпослуг; — чи є переваги перед конкурентами в сфері туризму, які; — чи існує в регіоні здатність до інновацій у сфері туризму; — чи існує можливість для розвитку екологічного туризму; — чи існує можливість для розвитку лікувально-оздоровчого туриз-му; — інше. Недоліки: — відсутність стратегічного напряму; — аутсайдерівське становище на турринку; — застосування застарілих технологій (наприклад, технології лікування на курортах); — низький рівень прибутку внаслідок...; — незадовільний рівень менеджменту; — поганий контроль за виконанням розпоряджень; — програш конкурентам; — відсталість в інноваційних процесах; — недостатня розмаїтість пропонованих турів; — погана матеріальна база; — невелика кількість готелів; — незадовільний імідж на туристичному ринку; — слабкі маркетингові навички персоналу на підприємствах турбіз-несу; — відсутність достатнього фінансування туристичних проектів; — інше. Зовнішні фактори Сприятливі можливості: — робота з додатковими групами споживачів; — входження на нові туристичні ринки або сегменти ринку; - розширення асортименту продуктів (турів, готельних послуг) для задоволення ширшого кола споживачів; — диференційованість туристичної продукції; - здатність регіону швидко перейти до більш вигідних стратегічних груп; — упевненість відносно регіонів-суперників; — швидке зростання ринку; Загрози: — поява нових конкурентів; — збільшення обсягу продажу аналогічних турів або послуг, пропонованих регіонами-конкурентами; — повільне зростання ринку; _несприятлива податкова політика в сфері туризму з боку держави; — зміна потреб і смаків туристів-споживачів; — інше: Отже проаналізувавши фактори зовнішнього та внутрішнього впливу, можна виділити переваги та недоліки туристичного регіону й країни. Переваги служать базою, на яку туристичний регіон спирається в своїй конкурентній боротьбі, яку він повинен розширювати і зміцнювати. Особливу увагу варто приділяти аналізові слабких сторін та поступово ліквідовувати неефективні напрямки діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|