Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розташуйте послідовно національності України (за кількістю населення, починаючи від найменшої).

Установіть відповідність між представниками тієї чи іншої національної меншини та районом їхнього компактного проживання, позначеного на карті України літерою.

Установіть відповідність між національними меншинами України та районами їхнього компактного проживання, що позначені на картосхемі буквами.

Установіть відповідність між назвою виду міграції та переміщенням населення в Україні.

Завдання на встановлення відповідності


1 внутрішня міграція,

2 еміграція,

3 імміграція,

4 рееміграція,

 

 

А переїзд представника української діаспори в Римі на постійне проживання в Мілан,

Б переїзд на проживання у Вінницю з сільської місцевості Хмельницької області,

В виїзд з Івано-Франківської області на постійне проживання в Іспанію,

Г повернення в Україну киян, які виїжджали до Польщі на постійне проживання,

Д в'їзд жителя Молдови в Україну на постійне проживання.


 

1 болгари,

2 татари,

3 угорці,

4 поляки.

3. Встановіть відповідність між поняттями, що характеризують населення, та їх визначеннями:


1 природний приріст;

2 статевовікова

структура;

3 постійні міграції;

4 густота.

 

 

А зростання міст і поширення міського способу життя;

Б переміщення населення, що пов’язані зі зміною місця проживання;

В показник, що характеризує розподіл населення на території і вимірюється у кількості осіб на км2;

Г співвідношення між населенням різного віку та статі;

Д різниця між народжуваністю і смертністю.


 

1 греки,

2 румуни,

3 поляки,

4 угорці.

Завдання на встановлення правильної послідовності

А угорці,

Б українці,

В гагаузи,

Г росіяни.

2. Розташуйте послідовно країни світу в порядку зменшення в них чисельності української діаспори:

А Австралія,

Б Росія,

В США,

Г Казахстан.

3. Розташуйте послідовно адміністративні області в порядку зростання показника середньої густоти населення:

А Тернопільська,

Б Львівська,

В Луганська,

Г Чернігівська.

4. Розташуйте послідовно адміністративні області України в порядку зменшення густоти населення:

А Черкаська,

Б Донецька,

В Чернігівська,

Г Чернівецька.

 

5. Вкажіть послідовність національностей України у порядку збільшення їх чисельності:

А білоруси,

Б росіяни,

В поляки,

Г українці.

6. Розташуйте послідовно країни в порядку збільшення в них чисельності української діаспори:

А Росія,

Б Бразилія,

В Канада,

Г США.

 

7. Розташуйте послідовно національні етнічні меншини України в порядку збільшення чисельності:

А євреї,

Б білоруси,

В молдавани,

Г росіяни.

 

8. Розташуйте послідовно країни в порядку збільшення в них чисельності української діаспори:

А Росія,

Б Латвія,

В Казахстан,

Г Молдова.

9. Розташуйте послідовно національності в порядку змен­шення кількості їх представників на території України:

А білоруси,

Б болгари,

В греки,

Г росіяни.

10. Розташуйте національні меншини України послідовно в порядку зменшення їх чисельності:

А євреї,

Б росіяни,

В поляки,

Г румуни.

 

11. Розташуйте послідовно країни в порядку збільшення в них чисельності української діаспори:

А Молдова,

Б Росія,

В Білорусь,

Г Казахстан.


Читайте також:

  1. А/. Верховна Рада України.
  2. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  3. Аграрні закони України
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  7. Адміністрація Президента України
  8. Адреси бібліотек України
  9. Акти Верховної Ради України
  10. Акти Кабінету Міністрів України
  11. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  12. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.




Переглядів: 2431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Укажіть один із основних чинників найвищих в Україні темпів скорочення населення у Чернігівській області. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.