Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вибір припусків на обробку

Визначення розміру партії деталей

Розробка технологічного процесу на основі операції

 

 

 

Розмір партії ремонтованих деталей одного класу приймається рівним місячному споживанню. Він необхідний для раціонального планування та налагодження обладнання, а також для визначення підготов­­­чо-заключного часу.

Розмір партії ремонтованих деталей визначається за формулою:


 

де N1 - виробнича програма відновлюваних деталей, шт.

КР - коефіцієнт ремонту, КР = (0,7 - 1,4), для кожного АРП різний.

КР=0,8

 


 

 

Припуском називається шар металу, який знімається в процесі наступної обробки, щоб придати деталі точну геометричну форму та потрібні розміри.

Великі припуски викликають зайві затрати на відновлення де­­­талі і тим самим підвищують її собівартість. В свою чергу, заниже­­­ні припуски не дають можливості виконувати ремонт деталі необхід­­­ної точності та чистоти.

Розмір припуску на обробку залежить від матеріалу, способу одержання заготовки, вимог до механічної обробки, чистоти поверх­­­ні та точності виготовлення. Величина припусків на обробку виби­­­рається з таблиць додатку Л. Припуски на обробку та розміри деталі тісно пов’язані між собою, і інколи виходять один з одного при конкретних видах обробки в обумовленій технології.

 

Загальний припуск на відновлення деталі Zзаг визначається за фор­­­мулою:



де b - допуск на величину припуску, мм, b = (0,2–0,3)Z.

Z – припуск на обробку в напрямку збільшення (зменшення) розміру деталі, мм.

В свою чергу, Z визначається за формулою:


 

де Z1, Z2,…, Zn - припуски кожної операції, мм.

Загальний припуск може розраховуватись на обробку лише в одному напрямку – збільшення або зменшення розмірів деталі.

Наприклад, загальний шар металу, який знімається після нарощування деталі наплавленням може складатись з припусків на чорнове точіння Zчорн., чистове точіння Zчист., шліфування Zшл., полірування Zпол.. Тому, припуск на обробку Z= Zчорн.+ Zчист.+ Zшл.+ Zпол.. Загальний припуск на зняття шару металу: Zзаг = Z + b.

Припуски на обробку, як було вище згадано, вибираються з таблиць додатку Л, а операційні розміри при цьому розраховуються.

 

Приклад: визначити операційні припуски при усуненні дефекту "спрацювання напрямної шийки" ковзної вилки ав­­­томобіля ЗиЛ-130. Номінальний діаметр шийки: Ø 53,92 мм.

За картою дефектування допустимий для ремонту розмір – менше 53,92 мм.

Тому розмір, з якого почато ремонт (dп) приймається рівним 53,91 мм.

 

Маршрутна технологія усунення даного дефекту (механічні операції):

015 Токарна – надання правильної геометричної форми перед наплавленням.

020 Наплавочна – нарощення спрацьованого шару металу.

030 Токарна – зняття верши наплавленого металу та чистове проточування.

045 Шліфувальна – шліфувати проточену поверхню напрямної шийки валу до номінального розміру.

 

В даному випадку вибір припусків та розрахунок операційних розмірів буде проводитись в наступній послідовності:


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  3. Більш широкий вибір товарів і послуг
  4. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  5. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  6. Вибір вентиляційного обладнання
  7. Вибір виду транспортного засобу
  8. Вибір вимірювальних приладів
  9. Вибір головного циркуляційного кільця і нумерація ділянок
  10. Вибір гри.
  11. Вибір дидактичних методів
  12. Вибір довжини і параметра перехідної кривої




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Визначення технічних норм часу на основні операції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.