МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Реконструкція придорожнього озеленення автомобільних доріг.9.5.1. При проведенні робіт по реконструкції автомобільних доріг необхідно, по можливості, прагнути зберігати існуючі насадження в межах смуги відводу, проте це не завжди вдається, тому виникає необхідність в їх реконструкції. 9.5.2. При виправленні траси в плані можливі такі варіанти впливу реконструкції дороги на придорожні снігозахисні насадження: а) наближення дороги до існуючих насаджень викликає різке зниження захисної ролі насаджень, тому що завітряний шлейф снігового валу навіть при невеликому (до 20 куб. м/м) обсязі снігоприносу лягає на дорогу, якщо віддалення від бровки земляного полотна стає менше 10 м; б) віддалення дороги від існуючих насаджень може підвищити захисну роль снігозахисного насадження, якщо відстань між лісовою смугою та дорогою буде в межах існуючих нормативів (до 70 м), або знадобиться розкорчування віддаленого насадження та створення нового, на потрібній за вимогами снігоприносу відстані; в) вихід нового напрямку дороги на існуюче придорожнє насадження вимагає його розкорчування та створення нового снігозахисного насадження у відповідності з нормативами та конкретними умовами. 9.5.3. При розширюванні земляного полотна в процесі реконструкції автомобільної дороги можливі такі випадки негативного впливу цього заходу на придорожнє озеленення: а) двобічне розширювання земляного полотна наближає дорогу до існуючих снігозахисних насаджень, зменшуючи і без того невелику відстань до неприпустимої малої величини: шлейф снігового валу при заметілях виходить на дорогу; в цьому випадку, необхідна термінова реконструкція насаджень; б) при однобічному розширюванні земляного полотна воно, як правило наближається до снігозахисного насадження майже впритул; необхідна також негайна реконструкція насаджень. 9.5.4. Піднімання земляного полотна, як правило, відбувається одночасно з його розширюванням і негативний вплив цих заходів на придорожнє озеленення неминучий. При цьому можливі такі випадки: а) піднімання та розширювання земляного полотна наближає дорогу до снігозахисного насадження, знижує його захисну роль; необхідна реконструкція; б) при підніманні земляного полотна можуть бути досягнуті незаносні позначки, тоді доцільно снігозахисні насадження реконструювати в декоративні та ландшафтно-групові. 9.5.5. Додаткове обладнання дороги площадками відпочинку, місцями стоянок автотранспорту тощо, здійснює вплив на придорожнє озеленення, коли площадка влаштовується на місці існуючого снігозахисного насадження, при цьому частина рослин викорчовується, а частина використовується при благоустрої території з посадкою додаткових деревно-чагарникових рослин. Читайте також:
|
||||||||
|