Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Системи керування взаємовідносинами з клієнтами СRM

Системи керування взаємовідносинами з клієнтами СRM (Customer Relationship Management) являють собою набір про­грамних додатків, що реалізують концепцію і стратегію бізнесу, ядром якої є клієнт-орієнтований підхід. Найчастіше модулі CRM інтегруються у корпоративне інформаційне середовище компанії у вигляді надбудови над ЕRР. При цьому, якщо головним завдан­ням взаємопов'язаних модулів ЕRР є реалізація функцій bасk-office, система СRМ призначена для підвищення ефективності таких front-office-функцій, як залучення потенційних клієнтів ком­панії та їх утримання.

Суть концепції CRМ полягає у тому, що прибуткові клієнти мають право на першочергове та ексклюзивне обслуговування. Компанія повинна підтримувати з клієнтами зворотний зв'язок, зважаючи на їх побажання. Ключовими аспектами концепції CRМ є персоналізація взаємовідносин з кожним клієнтом, досягнення прихильного ставлення клієнтів до компанії та її продукції, по­гляд на процес продажу як на безупинний процес, до якого залу­чено кожного співробітника компанії.

Клієнтська база, що містить повну інформацію щодо історії взаємодії з кожним клієнтом, стає важливим активом компанії, який потребує ефективного управління. Завдяки її використанню мінімізується дублювання інформації, координуються зусилля, спрямовані на залучення нових клієнтів і збереження старих. Компанія може застосувати різноманітні методи аналізу сегмен­тації аудиторії, ефективності каналів збуту та рекламних заходів, завантаження сервісної та збутової мережі; моделювання та ана­лізу системи переваг клієнтів щодо якостей товару, каналів взає­модії і продажу тощо. Взаємодія з клієнтами здійснюється через узгоджений набір процедур, спрямованих на формування у клієн­тів загального враження про компанію та її продукт. При цьому під терміном «клієнти» розуміються не лише споживачі, а й парт­нери компанії, реселлери, постачальники тощо.

Послідовність процесів у рамках СRМ така:

- збирання та агрегація даних;

- аналіз ринкових можливостей компанії, переваг і запитів клієнтів;

- розроблення адекватних повідомлень і сигналів для кожного клієнта окремо та ринку загалом;

- процес взаємодії (комунікація) через відповідні канали і точ­ки контакту;

- аналіз зворотного зв'язку і результатів, коригування підходів і методик.

Основними функціональними блоками СRМ-систем є:

— SFА (Sales force automation) — автоматизація діяльності тор­гових представників;

— МА (Мarketing automation) — автоматизація маркетингу;

— СSS (Customer service and support) — автоматизація служби
підтримки та обслуговування клієнтів.

Модулі SFA відповідають за: взаємодію продавців з клієнтами; доступ продавців до актуальної інформації і доведення її до інших; взаємодію з бізнес-одиницями підприємства. SFA забезпе­чує виконання таких функцій:

- керування контактами (Contact management);
- робота з клієнтами (Account management);
- автоматичне формування комерційних пропозицій;
- генерація клієнтських баз;

- генерація прайс-листів;
- аналіз прибутків і збитків;

- прогнозування та аналіз циклу продажу, генерація звітності.

Автоматизація маркетингу розв'язує задачі персоналізації зв'яз­ків з клієнтами, що вимагає надання клієнту найбільш відповід­ної його специфічним запитам інформації. Засобами телемаркетингу стають Internet та електронна пошта. Розв'язанню підляга­ють також задачі прогнозування поведінки певних груп клієнтів на основі даних про історію взаємодії з ними, виділення ключо­вих моментів у життєвому циклі клієнта. До складу засобів ав­томатизації маркетингу МА входять:

- засоби аналізу та формування цільової аудиторії, генерації спис­ків потенційних клієнтів та їх розподілу між торговими агентами;

- засоби планування і проведення маркетингової кампанії, аналі­зу її результатів для кожної цільової групи, продукту, регіону тощо;

- інструменти для проведення телемаркетингу;
- керування потенційними угодами (opportunity management);

- база даних щодо продуктів компанії, цін, стану ринку, кон­курентів;

- засоби бюджетування і прогнозування результатів маркетин­гових досліджень і кампаній.

Обслуговування та підтримування клієнтів в умовах CRM розширює функції від звичайної телефонної підтримки до ство­рення контакт-центр і в з широким спектром засобів і каналів ко­мунікацій, маючи на меті підвищення прибутковості відповідних служб. Комплекс засобів СSS включає:

- базу дата контактів із клієнтом (містить дані про клієнтів, про проблеми, що виникали у клієнта раніше, про переваги клієнта);

- моніторинг проходження замовлень (об'єднує функції конт­ролю процесів оброблення запитів і замовлень, формує звітність про результати обслуговування);

- засоби контролю виїзних сервісних служб (збирання даних щодо якості обслуговування, задоволеності клієнтів, вартості сер­вісу, швидкості обслуговування тощо);

- базу знань про типові проблеми клієнтів і способи їх розв'язання (з метою зниження собівартості сервісу);

- сервісні угоди (автоматичне відслідковування закінчення тер­
мінів контрактів на обслуговування, надання інформації про умо­ви угод);

- засоби керування запитами клієнтів (наприклад, через меха­нізм присвоєння пріоритетів).

Ринок СRМ-систем швидко зростає. За оцінкою дослідної ком­панії АМR. Research, річна швидкість зростання більша за 50 %. Якщо в 1998 р. обсяг ринку оцінювався у 2,3 млрд. дол., то до 2003 р. він зросте до 17 млрд. дол. Розробники систем ЕRР зде­більшого інтегрують їх із засобами СRМ.

Характерна риса модуля Взаємовідносини з клієнтами систе­ми АХАРТА (Damgaard) — орієнтація на підтримання докумен­тообігу, яка виявляється у наданні можливості виведення зовніш­ніх документів (контрактів, пропозицій, анкет) для будь-якого запису. Основними функціями модуля є:

- Ділові стосунки — перегляд усіх контактів підприємства
(клієнтів, постачальників, партнерів і конкурентів) і виведення
основних реквізитів клієнтів;

- Контактні особи — виведення докладної інформації про кож­ного клієнта;

- Робочий журнал — планувальник завдань з детальним опи­сом дій;

- Синхронізація з МS Outlook — надає можливість віддаленого доступу до завдань співробітникам, що знаходяться поза офісом;

- Пропозиції СЯМ — засіб складання комерційних пропозицій і моніторингу процесу укладення угод;

- Маркетинг і масове розсилання кореспонденції — засіб для вибору цільових груп клієнтів за критеріями та телемаркетингу;

- Управління продажем — інструмент моніторингу процесу продажу;

- Звіти — виведення стандартних звітів і формування користувацьких звітів за допомогою «майстра звітів».

Інформаційна система управління продажем Sales Expert («Про-Інвест-ІТ») являє собою аналітичну СRМ-систему для управління процесами роботи з клієнтами. Система дає змогу вдосконалити процес обслуговування клієнтів завдяки організації погодженої роботи різних підрозділів компанії і збереженню інформації про історію роботи з кожним клієнтом. База даних системи зберігає необхідну інформацію про клієнтів і про взаємодію з ними на всіх етапах угоди — від першого контакту до оплати і постачання товару. Для аналізу продажу система надає дані про його обсяги у різних розрізах (за підрозділами, менеджерами, групами товарів, регіонами, галузями та ін.). Sales Expert дає змогу контролю­вати роботу відділу продажу за допомогою об'єктивних показни­ків (ефективність первинних контактів, тривалість угоди, її се­редній розмір і т. ін.), аналізувати причини відмови від купівлі, контролювати результативність маркетингової діяльності.

Підсистема СRМ системи J.D. Edwards One World включає програми для організації маркетингу, сервісу і продажу, засоби організації електронних магазинів, візуальні конфігуратори про­дажу та рішення для управління самообслуговуванням.

Програма для електронного бізнесу RВ eStore, розроблена кор­порацією Robertson & Blums як додаток до системи SunSystems, крім стандартних функцій вибору товару, формування замовлен­ня та його моніторингу, синхронізації каталогів товарів з даними складського модуля системи ЕRР, у рамках управління взаємо­відносинами з клієнтами підтримує можливості самореєстрації клієнтів, створення «Профілю користувача» та управління пра­вами доступу клієнта до даного профілю, підписки клієнтів на розсилання новин, вибору мови і категорії публікації новин.

Програмний комплекс Oracle RКМ корпорації Оrасlе об'єднує набори прикладних програм планування, проведення та аналізу результатів маркетингових кампаній OracleМаркетинг, оптимізації процесу продажу Oracle Sales, аналізу історії взаємовідно­син з клієнтами та сервісного обслуговування Oracle Сервіс, ін­струментальний засіб спілкування з клієнтами Oracle Call Center, Іnternet- додатки для електронної комерції.

Система «ІТ-підприємство» забезпечує функції збирання ін­формації про клієнтів, контролю заборгованості по клієнтах, кон­тролю необґрунтованого зниження цін відвантаження, зведений аналіз структури і динаміки відвантаження.


Читайте також:

  1. D-тригер з динамічним керуванням
  2. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  3. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. POS-системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  12. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.




Переглядів: 1139

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системи планування ресурсів, синхронізованого з покупцем CSRP | Завдання для перевірки знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.