МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 1. Українська термінологія в професійному спілкуванніЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ № 3 ТЕМА 5.2. ДОКУМЕНТАЦІЯ З КАДРОВО-КОНТРАКТНИХ ПИТАНЬ. ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2 1. Резюме. 2. Характеристика. 3. Рекомендаційний лист. 4. Заява. Види заяв. 5. Автобіографія. 6. Особовий листок з обліку кадрів. 7. Наказ щодо особового складу. 8. Трудова книжка. 9. Трудовий договір. 10. Контракт. 11. Трудова угода. Основна література 1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17. 2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60. Додаткова література 1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19. 2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9. 3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992. 4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995. 5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990. Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Підготувати приклад кожного з розлянутих документів.
3-Й КУРС (Факультет образотворчого мистецтва) (4 заняття) 1. Історія і сучасні проблеми української термінології. Теоретичні засади термінознавства та лексикографії. 2. Термін та його ознаки. Термінологія як система. Загальнонаукова, міжгалузева і вузькоспеціальна термінологія. 3. Термінологія обраного фаху. Способи творення термінів. Професійна лексика. 4. Нормування, кодифікація і стандартизація термінів. 5. Українські електронні термінологічні словники. Неологізми і запозичення. Студенти мають знати: основні вимоги до мовлення; особливості професійного спілкування; норми літературної мови; орфоепічні й акцентологічні норми; мовленнєвий етикет спілкування. Студенти мусять вміти: здійснювати регламентування спілкування, ефективне слухання; застосовувати орфоепічні й акцентологічні норми сучасної української літературної мови в усному спілкуванні; доречно використовувати моделі звертання, привітання, ввічливості, погодження, подяки, прощання тощо. Основна література 1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17. 2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60. Додаткова література 1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19. 2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9. 3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992. 4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995. 5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990.
Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Укласти тлумачний словник професійної лексики (не менше 20 слів-термінів).
3-Й КУРС (Факультет образотворчого мистецтва) Читайте також:
|
||||||||
|