МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принципи, методи, функції маркетингу.Можна виділити такі основні принципи маркетингу: 1. Ретельний облік потреб споживача, стану і динаміки попиту, умов підприємницької діяльності. 2. Створення умов для максимального пристосування виробництва до вимог ринку, до структури попиту, виходячи з довгострокової перспективи. 3. Інформування потенційних споживачів і вплив на них за допомогою інструментів маркетингу. Цілі маркетингу поєднують у п'ять груп: - ринкові (частка на ринку, завоювання ринку, виявлення перспективних ринків); - маркетингові (створення іміджу фірми, заходи щодо формування суспільної думки, обсяг продажів, обсяг прибутку, конкурентна боротьба); - структурно-управлінські (удосконалювання структури керування); - забезпечуючи (цінова політика, стимулювання збуту, споживчі властивості товару, параметри руху товарів); - контроль діяльності. Виділяють, як правило, три взаємозалежних комплекси задач маркетингу: 1) задачі, що відносяться до діяльності на ринку, тобто пов'язані з регулюванням попиту; 2) задачі, що відносяться до сфери підприємства або фірми; 3) задачі, що відносяться до навколишнього середовища Другий комплекс містить задачі: - узгодження стратегій розвитку виробництва, продажів і фінансування; - узгодження використання інструментарію маркетингу; - задачі організаційного характеру; - створення банку маркетингової інформації; - вибір необхідних інструментів маркетинг-міксу для досягнення поставлених цілей. Третій комплекс містить задачі: - недопущення штучних методів створення нестатку в яких-не-будь продуктах; - боротьба з маніпуляцією рекламними засобами; - зниження надмірних витрат у ринкові комунікації; - усунення ненадійних товарів; - упровадження упакування товарів, що відповідало б екологічним вимогам. Маркетингова діяльність підприємства може бути представлена як послідовність чотирьох етапів, кожний з яких включає певну групу функцій. Етапи маркетингової діяльності (функції маркетингу): 1. Аналіз ринкових можливостей: - аналіз факторів маркетингового середовища; - планування, збір, обробка, аналіз маркетингової інформації; - дослідження ринку (аналіз і прогнозування кон'юнктури ринку); - вивчення фірмової структури ринку: споживачів, конкурентів, посередників, постачальників; - діагностика мікросередовища фірми. 2. Вибір цільових ринків: - сегментування ринку; - оцінка сегментів ринку; - позиціонування товарів. 3. Розробка комплексу маркетингу: - визначення товарної політики; - визначення політики ціноутворення; - визначення політики розподілу товару; - визначення політики просування (комунікації). 3. Керування маркетингом: - прийняття стратегічних маркетингових рішень; - планування маркетингу; - створення організаційних форм керування; - контроль.
Читайте також:
|
||||||||
|