Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моніторинг конкурентного середовища

Аналіз конкурентів.

Конкуренція - одне з основних джерел мар­кетингових можливостей. Тому функціонування підприємств в умовах конкуренції зумовлює не­обхідність оцінки і підтримки їх конкуренто­спроможності на необхідному рівні.

Єдиного загальноприйнятого трактування конкурентоспроможності підприємства не існує.

Конкурентоспро­можність підпри­ємства (фірми) в умовах маркетинго­вої орієнтації - це можливість (спро­можність) господар­ських одиниць до ефективного функ­ціонування на рин­ку, заснованого на пропозиції товарів, що відповідають за­питам і перевагам покупців за якістю, кількістю і асорти­ментом в необхідні терміни і на більш вигідних в порів­нянні з конкурента­ми умовах.

Звичайно під конкурентоспроможністю підприємств розуміється здатність господарської одиниці випереджати суперника в досягненні поставлених економічних цілей.

Однак існують і інші трактування конку­рентоспроможності підприємства.

Б.А.Соловйов вважає, що "конкуренція - це суперництво підприємств на ринку, спрямоване на оволодіння увагою потенційних споживачів"1.

На думку П.С.Зав'ялова "конкурентоспро­можність фірми (підприємства) - це можливість ефективної господарської діяльності і її практич­ної прибуткової реалізації в умовах конкурент­ного ринку"2.

Однак приведене трактування конкуренто­спроможності підприємства не розкриває пов­ністю сутність даного поняття в умовах марке­тингової орієнтації.

На наш погляд, конкурентоспроможність підприємства (фірми) в умовах маркетингової орієнтації - це можливість (спроможність) госпо­дарських одиниць до ефективного функціону­вання на ринку, заснованого на пропозиції то­варів, що відповідають запитам і перевагам по­купців за якістю, кількістю і асортиментом в необхідні терміни і на більш вигідних в порів­нянні з конкурентами умовах.

Під умовами розуміється ціна, умови постачання, надання комерційного кредиту, організація гарантійного обслуговування та інш.

Оцінка конкурентоспроможності підприєм­ства (фірми) здійснюється за допомогою вияв­лення його конкурентних переваг, що досягаєть­ся за допомогою проведення конкурентного ана­лізу. Конкурентний аналіз здійснюється в 3 етапи:

- моніторинг чинників конкурентного середовища і оцінка привабливості ринку;

- дослідження конкурентів;

- оцінка конкурентоспроможності підприємства і виявлення його конкурентних переваг.

Моніторинг конкурентного середовища охоплює: рівень «вхідного бар'єра» в галузь; інтенсивність конкуренції на ринку; силу впливу покупців і постачальників, а також товари-замінники.

 

Конкурентні відносини потребують вивчення у цілому.

Сукупна оцінка чинників конкурентного середовища характеризує привабливість ринку.


Читайте також:

  1. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  2. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  3. Адаптація організму до змін чинників зовнішнього середовища
  4. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  5. Аналіз внутрішнього середовища підприємства
  6. Аналіз зовнішнього середовища
  7. Аналіз конкурентного середовища
  8. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  9. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  10. Вибір фірмою обсягу виробництва і рівновага конкурентного ринку у довгостроковій перспективі
  11. Вивчення факторів виробничого середовища і трудового процесу
  12. Види екологічного моніторингу




Переглядів: 1157

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Уявлення про конкуренцію. Види та методи конкуренції. | Дослідження конкурентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.