Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Анамнез життя

Опорно-руховий апарат

Функціональний стан периферійної нервової системи

Головна біль

Нервова система

Молочні залози

1. симетричні за величиною

2. симетричні за формою

3. наявність або відсутність деформацій, видимих вирячувань, пухлин, вузлоподібних затвердінь________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

4. болючість(дифузна, локальна)

1. локалізація_________________________________________________________________

2. тривалість_________________________________________________________________

3. причини і періоди прояву_____________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. інтенсивність(помірна, виражений, незначний)

5. характер(стисний, ниючий, пульсуючий, розпираючий)

6. чи супроводжується нудотою, блюванням, шумом в голові, порушенням зору, слуху

Запаморочення і шум у вухах:

1. періодичність______________________________________________________________

2. зв'язок з інш. нервовими розладами (зору, слуху)______________________________

_____________________________________________________________________________

Сон:спокійний, переривчастий, неспокійний, поверхневий, глибокий, безсоння

Пам'ять:збережена, знижена, втрачена

Емоційна сфера:настрій – пригнічений, бадьорий, спокійний, різка зміна настрою, надмірна дратівливість, нервова збудливість, депресія

Працездатність: не змінена, помірно або значно знижена, повністю втрачена

1. періодичні або постійні судоми м’язів нижніх кінцівок

2. надмірна, знижена чутливість

3. оніміння окремих ділянок тулуба____________________________________________

_____________________________________________________________________________

4. свербіння шкіри

5. відсутність больової або температурної чутливості

 

1. наявність болісних відчуттів у: суглобах, м’язах, кістках -

A. локалізація________________________________________________________

B. інтенсивність______________________________________________________

C. вираженість_______________________________________________________

D. характер__________________________________________________________

E. тривалість________________________________________________________

2. міграція болю від одного суглоба до іншого_____________________________________

_____________________________________________________________________________

3. зв'язок болю з рухами, при певному положенні тіла, фізичному навантаженні_______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________

4. наявність ранкової скутості в суглобах

5. набряклість суглобів, в навколосуглобковій ділянці, в скелетних м’язах

6. почервонінні шкіри в навколосуглобковій ділянках

7. зміна величини та форми суглоба______________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. поява в навколосуглобковій ділянках вузликоподібних утворень___________________

_____________________________________________________________________________

9. обмеження рухової активності суглобів_________________________________________

10. зменшення м’язової сили в кистях, ступнях_____________________________________

11. поява на шкірі білясуглобкових ділянок почервонінь або висипів___________________

_____________________________________________________________________________

Раннє дитинство:

1. народився вчасно, передчасно

2. в якому віці батьків__________________________________________________________

3. вигодовувався грудним молоком, змішано чи штучно

4. побутові умови_____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

5. особливості життя та харчування у дитячому віці________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. перенесені захворювання в дитячому віці_______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підлітковий та юнацький вік:

1. коли пішов до школи________________________________________________________

2. чи не відставав від своїх однолітків у розумовому та фізичному розвитку____________

_____________________________________________________________________________

3. з якого часу розпочав трудову діяльність(її характер)_____________________________

_____________________________________________________________________________

4. перенесені захворювання, травми, операції_____________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дорослий період:

1. місцевість, в якій проживав хворий переважну частину свого життя(суха, волога, болотиста,гірська, ендемічна небезпечна у відношенні до деяких захворювань(зоб, сечокам’яна хвороба,жовчнокам’яна хвороба, сечокислий діатез))_________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. основні види трудової діяльності, якою займався хворий протягом більшої частини життя_____________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. умови праці_______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Для працюючих - термін перебування на лікарняному листі за останній 12 місяців

________________; з приводу даного захворювання_______________________________

_____________________________________________________________________________

4. наявність професійних шкідливостей__________________________________________

_____________________________________________________________________________

5. якщо хворий є інвалідом праці – відмітити групу інвалідності та її причини_______ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. житлово-побутові умови дорослого періоду життя_______________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. особливості харчування:

  1. чи дотрим. фізіологічного ритму__________________________________________
  2. режиму харчування(регулярність приймання їжі, особливості харчового раціону:переваження овочів, фруктів, м’яса, молочних продуктів, зловживання солодощами, кухонною сіллю, спеціями)____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Шкідливі звички:

1. тютюнопаління_______________________________________________________________________________________________________________________________________

2. зловживання алкоголю______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

3. пристрасть до наркотиків, транквілізаторів_____________________________________

4. водний,сольовий режим: чи зловживає солоною їжею і рідиною в звичайних кліматичних умовах_________________________________________________________

 

Перенесені захворювання, травми, операції(описувати в хронологічній послідовності):_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сімейний стан:

1. одружений(заміжня)

2. здоров’я батьків та інших членів родини за однокровною лінією у минулому та на момент обстеження(якщо батьки померли - вказати, в якому віці померли та причину смерті)___________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Спадковість:чи зустрічаються у родині подібні гострі або хронічні захворювання (вказати їх)____________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Алергологічний анамнез:

1. чи відмічалися у минулому або нині непереносимість окремі речовин_______________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. поява свербежу, почервоніння шкіри___________________________________________

3. набряк обличчя після вживання певних харчових продуктів, або при контакті з хімічними чи природними продуктами, в тому числі лікарські рослини- вказати в чому це проявляється_____________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Чи відмічались алергічні реакції або алергічні захворювання у членів сім ї __________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  2. А. 5-7 день життя.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  5. Адаптації до паразитичного способу життя
  6. Анамнез захворювання
  7. Анамнез хвороби
  8. Анамнез.
  9. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  10. Біохімічна гіпотеза виникнення життя.
  11. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.




Переглядів: 1603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Менструальний цикл | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.