МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Складові оцінки за модульКритерії екзаменаційної оцінки VІ. Критерії оцінки знань Екзаменаційний білет складається з двох питань. Максимальна сума балів за відповідь на питання – 50 балів. 45-50 балів: студент чітко і всебічно виклав програмний матеріал, висвітив основні історичні події, аргументував і розкрив теоретичні положення, виявив логічне мислення і знання навчальної літератури та інших джерел, знає хронологію історичних подій. 35-44 балів: студент показав міцні знання історичного матеріалу вичерпно і всебічно висвітив основні історичні події, орієнтується у відповідній літературі, основних джерел, виявив знання хронології основних історичних подій, але допустив неточності при висвітленні окремих подій чи фактів. 26-34 балів: студент у цілому відповів на поставлені запитання, але має прогалини у знаннях. 0-25 балів: студент не зумів розкрити питання, майже не орієнтується в історичних подіях, не знає матеріалу.
1. Контрольна робота або співбесіда – до 50 балів. 2. Семінарські заняття – до 30 балів. 3. Конспект – до 20 балів. Загалом 100 балів. Контрольна робота або співбесіда Контрольна робота або співбесіда студентів оцінюється до 50 балів, зокрема 45-50 балів: студент чітко і логічно відповідає на поставленні питання, дає аналіз історичних подій, робить правильні логічні висновки; 31-44 балів: студент показав знання історичного матеріалу, зробив правильні висновки, але допустив неточності при висвітленні окремих подій чи фактів; 15-30 балів: студент у цілому відповів на поставленні запитання, але має певні прогалини у знаннях історичного матеріалу; 0-14 балів: студент не зумів дати задовільну відповідь на питання, майже не орієнтується в історичних подіях, не вміє робити висновки. Семінарське заняття Участь студентів у роботі семінарського заняття оцінюється до 30 балів, зокрема: 25-30 балів: немає пропусків занять, систематичні змістовні логічні виступи на кожному семінарі з використанням історичних джерел, наукової літератури; 20-24 балів: виступи на кожному семінарі з використанням історичної літератури, є пропуски занять без поважних причин; 10-19 балів: окремі виступи з використанням лекційного матеріалу і підручника, багато пропусків занять без поважних причин; 0-9 балів: виступи, доповнення. Конспект Оцінюється за 20-бальною шкалою. 11-20 балів: згідно з тематичним планом; опрацьовує усі розділи, винесені на самостійне вивчення. 1-10 балів: студент конспектує за лектором, але неуважно, з пропусками; відсутні питання, винесені на самостійне опрацювання. До одного із основних видів оброблення наукової інформації у вищих навчальних закладах є конспект – це стислий письмовий виклад змісту чого-небудь, а саме лекції. Основна мета процесу нотування інформації – це переробити та записати необхідну інформацію, щоб відновити її у пам’яті через певний час. Існує три види конспектів: текстуальний – основний зміст передається словами й реченнями з тексту; вільний – основний зміст передається своїми словами; комбінований – комбінують вищезазначені види. А гарний конспект – це конспект лекцій, який може прочитати будь-яка людина, а особливо студент після декількох пар, приклавши мінімум зусиль. Це і є власне заслуга студента, якщо він уже вмієте швидко і зрозуміло записувати. Для того, щоб конспекти допомагали здати залік чи іспит студентам необхідно запам’ятати кілька простих правил: 1. Конспект повинен бути написаний доступним розбірливим почерком, старанно і чітко. 2.Для конспектів краще вибирати зошити з полями, на яких згодом можна буде ставити позначки, дати лекцій, пояснення чи відзначати незрозумілі або ж важливі місця. 3. Кожна лекція повинна мати дату, тему, план, що значно спростить роботу з текстом. 4. Використовуйте в конспекті принцип наочності– підкреслюйте, виділяйте кольором текст, робіть замальовки таблиць, схем тощо. 5. Не намагайтеся втиснути конспект в одну сторінку. Розділяйте рядками думки, факти. 6. Використовуйте загальноприйняті скорочення і придумуйте власні, тут ваша кмітливість може проявитися у повній мірі, але не захопіться. Читайте також:
|
||||||||
|