МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ВИХІДНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА БЕТОННОЇ СУМІШІЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ, КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ Лекція 21 КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ БЕТОНУ І Ї Семінарське заняття 3: Структура соціально-педагогічної технології Теоретичні питання: 1. Структура та етапи соціально-педагогічної технології 2.Характеристика основних структурних компонентів діяльності 3.Класифікація соціально-педагогічних технологій Практичні завдання: 1 .Підготуватися до самостійної роботи за питаннями: Суть поняття «соціальна технологія» Суть поняття «соціально-педагогічна технологія» Технологізація соціальної діяльності Семінарське заняття 4: Технології комунікативної діяльності соціального педагога Теоретичні питання: 1 .Особливості соціально-педагогічного спілкування 2.Вимоги до професійного спілкування соціального педагога 3.Технологія спілкування соціального педагога з клієнтом Практичні завдання: 1 .Підготувати доповідь на тему: «Технологія бесіди соціального педагога з групою клієнтів» 2.Обрати будь-яку з соціально-педагогічних проблем і підготувати індивідуальну бесіду соціального педагога з клієнтом, заздалегідь розбившись на групи 3.Підготувати реферати на теми: - Діалогічність у спілкуванні соціального педагога з клієнтом; - Технології ведення дискусії соціального педагога з клієнтом. Рекомендована література: І.Локарева П.В. Теоретичний і прикладний аспекти поняття «професійне спілкування соціального педагога».-Черкаси, 2000.-Вип.17.-С.68-71 2.Шептенко П.А. Методика и технология работьі социального педагога.-М.: Академия, З.Мудрик А.В. Общение в процессе воспитания.-М., 2001 4.Паскаль Е.В. Активизация процесса продуктивной коммуникации социальньк педагогов.-Черкассьі, 2000 5.Помаранцева А.А. Общение в деятельности социального работника.-Ярославль: Диапресс,1997 б.Шакурова М.В. Методика и технология работьі социального педагога.-М: Академия, Семінарське заняття 5: Технології організаторської діяльності соціального педагога Теоретичні питання: 1. Сутність поняття «організаторська діяльність соціального педагога» 2.3дійснення організаторської функції соціальним педагогом 3.Організація взаємодії соціального педагога з різними суб'єктами та об'єктами діяльності 4.Організаторські форми діяльності соціального педагога 5.Технологія планування роботи соціального педагога Практичні завдання: 1.Розробити проект студентської акції за однією з обраних тем: «За небезпечні стосунки», «За життя без насильства», «За університет без расизму».
Контроль якості бетону виконують на усіх етапах його виготовлення. Тобто контролюють кожну виробничу операцію (табл. 21.1). Таблиця 21.1
*- терміни перемішування бетонної суміші визначають за її однорідністю.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|