Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення понять і термінів.

Навчання працівників з питань охорони праці. Види інструктажів з охорони праці.

За необхідністю в інструкції можна включити й інші розділи.

НПАОП 0.00-4.15-98 „Положення про розробку інструкцій з охорони праці“, його призначення.

 

НПАОП 0.00-4.15-98 „Положення про розробку інструкцій з охорони праці“ призначений для розробки інструкцій з охорони праці в будь – якій галузі незалежно від форми власності на території всієї України.

 

Розробка, узгодження і затвердження та введення в дію інструкцій з охорони праці на підприємстві.

 

1. Інструкції з охорони праці , що діють на підприємстві розробляються відповідно до ДНАОП 0.00 – 4.15 – 98 „Положення про розробку інструкцій з охорони праці“ та ДНАОП 0.00 – 8.03 – 93 „Порядок опрацювання і затвердження власником нормативних актів, що діють на підприємстві“

2. Інструкції, що діють на підприємстві, розробляються відповідно до переліку інструкцій, який складається службою охорони праці підприємства за участю керівників підрозділів, служб головних спеціалістів (головного механіка, головного енергетика, головного металурга тощо), служби організації праці та заробітної плати.

Перелік необхідних інструкцій розробляється на підставі затвердженого на підприємстві штатного розпису у відповідності з ДК 003 – 95 „Державний класифікатор України. Класифікатор професій“

У відповідності до пункту 2.4. ДНАОП 0.00 – 4.15 – 98 „Положення про розробку інструкцій з охорони праці“ інструкції повинні містити такі розділи:

· Загальні положення;

· Вимоги безпеки перед початком роботи;

· Вимоги безпеки під час виконання роботи;

· Вимоги безпеки після закінчення роботи;

· Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях.

 

· Навчання з питань охорони праці –це навчання працівників, учнів, курсантів, студентів, слухачів з метою отримання необхідних знань і навичок з питань охорони праці або безпечного ведення робіт;

· Робота з підвищеною небезпекою – це робота в умовах впливу шкідливих і небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба в професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю;

· Спеціальне навчання – це щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою або там, де є потреба в професійному доборі, або вивчення вимог відповідних нормативно – правових актів з питань охорони праці;

· Стажування – набуття особою практичного досвіду виконання виробничих завдань і обов’язків на робочому місці підприємства після теоретичної підготовки до початку самостійної роботи під безпосереднім керівництвом досвідченого фахівця;

· Дублювання – самостійне виконання працівником (дублером) професійних обов’язків на робочому місці під безпосереднім керівництвом досвідченого фахівця з обов’язковим проходженням проти аварійного і протипожежного тренувань.

 

Відповідно до вимог статті 18 Закону України „Про охорону праці“ Державним комітетом України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду (надалі – Держпромгірнагляд) розроблено і затверджено „Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці“(НПАОП 0.00 – 4.12 – 05 ).Дане положення є головним нормативним документом, на основі якого проводиться навчання і перевірка знань з питань охорони праці.

2. Посадові особи, які підлягають навчанню:

2.1 .Керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємства, начальники виробничих дільниць, майстри виробничих дільниць незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов’язані з організацією безпечного ведення робіт, а також майстри виробничого навчання, керівники виробничої практики, які проводять інструктажі з охорони праці із учнями, студентами, курсантами, слухачами.

2.2. Керівники та спеціалісти служб охорони праці, члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці, особи, відповідальні за технічний стан і безпечну експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки підприємств , установ організацій.

2.3. Організацію навчання та перевірку знань з охорони праці на підприємстві здійснює роботодавець.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  7. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  8. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  9. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  10. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  11. Біостратиграфічні методи визначення віку порід
  12. Біуретовий метод визначення білків




Переглядів: 1134

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НПАОП 0.00-4.12-05 „Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці“, його призначення. | Вступний інструктаж з охорони праці та первинний інструктаж з охорони праці на робочому місці в виробничих підрозділах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.