Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Внутрішній аналіз.

Мета:

сприяння забезпеченню внутрішніх користувачів інформації, необхідної для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

Основні користувачі вихідної аналітичної інформації:

внутрішні користувачі різних рівнів управління: адміністрація підприємства, робітники функціональних відділів і підрозділів та ін.

Суб’єкти аналізу:

робітники функціональних відділів і підрозділів, спеціальні аналітичні служби підприємства, аудиторські фірми, консультанти.

Об’єкти аналізу:

підприємство і його структурні підрозділи.

Інформаційна база аналізу:

весь комплекс економічної інформації – нерегламентована інформація. Її зміст обумовлений організацією облікового процесу на підприємстві, його технічною забезпеченістю, аналітичністю, оперативністю облікових даних. Інформація є деталізованою, в тому числі конфіденційного характеру.

Основні задачі аналізу:

1) контрольно-аналітичні задачі: оцінка «історичних» і оперативних даних для прийняття поточних і оперативних управлінських рішень і оцінки ефективності діяльності відповідальних осіб;

2) власно-аналітичні задачі:

а) прогнозування показників діяльності підприємства й оцінка перспективних варіантів його розвитку (вихідна аналітична інформація використовується для прийняття перспективних управлінських рішень);

б) стратегічний аналіз (результати аналізу використовуються для прийняття стратегічних рішень).

Види аналізу: ретроспективний, оперативний, перспективний.

Характеристика вихідної аналітичної інформації:

має місце ймовірність одержання недостатньо надійної вихідної аналітичної інформації (за результатами оперативного і перспективного аналізу).

Частота надання аналітичної інформації:

на нерегулярній основі, що обумовлено інтересами користувачів інформації (щоденно, щотижнево, щодекадно і т.п.).

Рівень уніфікації методики аналізу:

методику аналізу підприємство може розробляти самостійно.

Таким чином, особливостями внутрішнього аналізу є:

- орієнтація аналізу на керівництво підприємства;

- використання всіх джерел інформації;

- відсутність зовнішньої регламентації методики аналізу;

- комплексність аналізу, вивчення всіх сторін діяльності підприємства;

- максимальна закритість результатів аналізу з метою збереження комерційної таємниці.

Внутрішній аналіз поділяється на управлінський та фінансовий.

Внутрішній управлінський аналіз базується на даних управлінського обліку і забезпечує прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

Внутрішній фінансовий аналіз ґрунтується на даних бухгалтерського і управлінського обліку і дає змогу об’єктивно оцінити фінансовий стан і результати діяльності підприємства, передбачити його майбутнє і здійснити контроль за виконанням прийнятих управлінських рішень.


Читайте також:

  1. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  2. SWOT-аналіз.
  3. Валовий внутрішній продукт
  4. Валовий внутрішній продукт — це сукупна ринкова вартість кінцевої продукції та послуг, що вироблені резиден­тами країни за рік.
  5. Внутрішній аудит системи управління персоналом на практиці.
  6. Внутрішній аудит у корпоративному керуванні
  7. Внутрішній аудит: суть, об’єкти та суб’єкти
  8. Внутрішній і міжнародний маркетинг
  9. Внутрішній контроль за якістю продукції.
  10. Внутрішній контроль у системі держказначейства
  11. Внутрішній контроль: суть, класифікація, об'єкти та суб'єкти




Переглядів: 1067

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ 4. Типологія видів економічного аналізу | Зовнішній аналіз.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.