МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальна сутнісна характеристика продукції. Номенклатура й асортимент продукції.Література 1. Гаркавенко С. С Маркетинг: Підручник. — К.: Лібра, 2007.- С.127 – 147. 2. Эриашвили Н. Д. Книгоиздания. Менеджмент и маркетинг. — М : Юнити, 2005. – С.67 – 96. 3. Липчук В., Яців І., Гошко Б. та ін. Маркетинговий аналіз: Навч. посіб. — К.: Академвидав, 2008.- С.146 – 165. 4. Мостенська Т.Л.Основи маркетингу: Навч. Посібник. - К.: Кондор, 2005. - С.223 - 234.
ТЕМА 9. ЯКІСТЬ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ, РОБІТ, ПОСЛУГ. План 1. Загальна сутнісна характеристика продукції. Номенклатура й асортимент продукції. 2. Формування виробничої програми підприємства. Показники виробничої програми. 3. Якість і конкурентоспроможність продукції. 4. Ефективність і способи підвищення якості та конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств(сам. вивч.). 5. Стандартизація та сертифікація продукції, як інструменти державного регулювання якості (сам. вивч.).
Предмети праці, що підлягають обробці в процесі виробництва і змінюють свою форму, перетворюються на продукти праці, які розподіляються на засоби виробництва та предмети споживання; стосовно суспільства виробництва в цілому називаються продукцією І та II підрозділів, а у промисловості - продукцією груп «А» і «Б». Засоби виробництва, у свою чергу, поділяються на засоби праці та предмети праці, а предмети споживання - на продовольчі і непродовольчі товари. Важливими показниками планування виробництва продукції у натуральних одиницях виміру є випуск продукції (обсяг виробництва) в натуральних одиницях виміру або в умовно-натуральних в розрізі номенклатурних і асортиментних позицій. Номенклатура- це назва виду продукції, яка випускається. Номенклатура може бути централізована (виступає у вигляді державного замовлення), децентралізована (формується підприємством самостійно, заключається угода між підприємствами). Асортимент-це різновидність, виробів в межах даної номенклатури по певних параметрах (формі, розмірах, кольору). Кількість, склад і обсяг продукції, яка має бути виготовлена підприємством і доставлена споживачам в плановому періоді визначається виробничою програмою. Виробнича програма – це необхідний обсяг виробництва продукції в плановому періоді, який відповідає за номенклатурою, асортиментом і якістю плану продажу. Обсяг виробництва продукції в натуральних вимірниках встановлюють на основі обсягу поставок: ОВ=РП-Зп+Зк, де РП – готова продукція призначена для реалізації, обсяг виробництва продукції в натуральних одиницях, РП - обсяг поставок в натуральних одиницях, Зп, Зк - залишки продукції на складі відповідно на початок і на кінець планового року в натуральних одиницях. При формуванні виробничої програми підприємства виділяють декілька груп продукції: - продукція за державним контрактом (замовленням); - продукція, визначена на основі ринкового попиту, за замовленнями споживачів, торгівельних організацій; - продукція, випущена з власної ініціативи підприємства для продажу на ринку; - продукція, яка використовується для внутрішніх потреб у плановому періоді. Кожна підприємницька структура формує свою виробничу програму самостійно з врахуванням ресурсів підприємства й отримання найкращих результатів господарювання. При цьому враховуються вимоги: дотримання встановлених термінів поставок продукції, рівномірність завантаження виробничих потужностей, забезпечення випуску конкурентноспроможної продукції. Особливістю формування виробничої програмив умовах ринку є те, що визначальними орієнтирами масштабів, асортименту, якості, ціни продукції виступають параметри ринку продукції (робіт, послуг): частка ринку, ступінь насиченості, інтенсивність насичення, параметри продукції підприємств-конкурентів, ефективність антимонопольної політики. Основна метаформування виробничої програмиполягає воптимізації номенклатури і асортименту продукції для укладання договорів на її виготовлення та поставку при максимальному використанні виробничого потенціалу з метою забезпечення стійких фінансових результатів господарювання. Читайте також:
|
||||||||
|