Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегічний контроль

Реалізація стратегії

Оцінка програм

Формування стратегії

Стратегічний аналіз

Стратегічний діагноз

|

|

|

|

|

Й. Шумпетер взагалі менеджмент визначав таким чином: “Звичайний план є надійним, бо базується на речах добре відомих з досвіду, новий же має виходити з передбачень, які існують тільки в уяві: Це зовсім різні речі: йти за новим планом – значить будувати дорогу, керуватися звичайним – йти існуючою дорогою”[1].

Стратегічне планування фірми має дати відповідь на такі основні запитання: “Чим ми займаємося сьогодні і що ми хочемо робити в майбутньому?”, та “Що треба робити, для того щоб наша фірма стала такою, якою ми її хочемо бачити в майбутньому?”. Даючи відповідь на ці питання, керівники-менеджери аналізують дані та факти за попередній період, вивчають сучасний стан і виробляють план дій на майбутнє.

Невизначеність зовнішніх факторів зумовлює адаптивний характер стратегічного планування. Це означає, що план не може бути складений раз і назавжди, а повинен бути гнучким і мати непередбачувані можливості й засоби реагування на зміну обставин чи на виявлені прорахунки в цьому плані.

Таким чином, стратегічний план – це передбачувана здатність фірми до змін своєї організації та реакції на випадки зовнішніх змін.

Стратегічний план узгоджений з так званими елементами стратегічного вибору. Всього таких елементів п’ять: генеральна ціль фірми, основні цілі, стратегії, завдання та програми.

Генеральна ціль, чи місія, фірми є першим кроком стратегічного планування технологічних змін. Нею може бути, наприклад, обрання певної ніші на ринку. Прикладом генеральних цілей є конкретні потреби суспільства, які має намір задовольнити фірма. Місію фірми дуже важливо обговорювати колективно і за можливістю використовувати імітаційне моделювання поведінки фірми.

Основні цілі конкретизують генеральну ціль з точки зору економічних показників діяльності підприємства. Ними можуть бути характеристики очікуваного прибутку на капітал, розмір дивідендів, параметри валових доходів фірми та мінімально допустимого рівня отримуваного доходу.

Основні цілі визначають зміст стратегії фірми. Стратегія фірми складається з 3-х стадій. На першій стадії фірма намагається досягти своїх цілей за допомогою традиційної продукції. Друга стадія пов’язана з намаганням розширити ринок збуту своєї продукції за рахунок іноземних ринків чи модернізованих змінних якостей інших товарів. Третя стадія – це впровадження нових продуктів у виробництво та створення нових ринків попиту на неї. Виділення цих трьох стадій не означає, що вони будуть використовуватись послідовно. Найчастіше використовується паралельна реалізація цих стадій у часі.

Стратегія визначають завдання щодо її здійснення. Кожне завдання складається з економічних показників підприємств, яких треба досягти для реалізації стратегії.

Програми є засобом реалізації різних стратегій. Вони складаються з сукупності окремих проектів та робіт, які зорієнтовані на виконання однієї.

 


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  7. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  8. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  9. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  10. Валютний контроль
  11. ВАРІАНТИ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  12. Ветеринарно-санітарний контроль кормів і води




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Планування інновацій | Види інноваційних стратегій та їх співвідношення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.