Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Допомога консультантів в роботі з ПК

Рис. 3.3. Схема процесу консультування.

Рис. 3.2. структура супутніх аудиту послуг.

Рис. 3.1. Схема етапів аудиту з визначення ключових процедур.

 

Як звісно, діяльність аудиторської фірми (приватних аудиторів) складається із аудиту та супутніх аудиту послуг.

Структура цих послуг наведена на рис. 3.2.

 
 

 


 

Консультуванню притаманні єдність принципів і методів. Основними методами консультування є опитування, встановлення проблеми, розв’язання проблеми і написання звітів.

Консультаційні послуги, як правило, мають прикладний характер. Тому клієнт бере активну участь у роботі на всіх стадіях виконання завдання і виробляє під керівництвом аудиторів навички встановлення і розв’язання проблем.

На рис. 3.3. показаний процес консультування.

Процес консультування охоплює два однаково важливих аспекти консультаційного процесу: роботу, для якої був запрошений консультант, і взаємовідносини між консультантом і клієнтом. Найкраще, коли обидві сторони по закінченні роботи будуть задоволені відносинами. Аудиторська діяльність – це підприємницька діяльність, тому аудитору слід пам’ятати, що успішно закінчене завдання залишає відчиненими двері для подальшої співпраці.

Завершальним етапом консультативного процесу є оцінка. Без неї неможливо встановити, чи виконано постановлені завдання і чи виправдовують отримані результати витрачені на них кошти. При консультуванні оцінюють передусім два основних аспекти завдань: переваги, отримані клієнтом, і процес консультування. Звичайні консультативні завдання породжують три види переваг: нові здібності, які відображаються через здобуття нових умінь і навичок; нові системи і форми поведінки (нові інформаційні системи, системи маркетингу, організація семінарів і т.ін.); новий ступінь ефективності роботи, який викладає відповідні зміни в економічних, фінансових, соціальних та інших показниках.

При оцінці процесу консультування слід з’ясувати: як виконаний план-завдання, чи був він реальним і чи досягнута його мета, чи забезпечується достатня кількість і якість засобів для виконання завдання; чи використовувався надійний стиль консультування і чи відповідав він можливостям клієнта і завданню, яке вирішується. Для оцінки можуть використовуватися опитування, бесіди і обговорення при зустрічах. Оцінки доцільно надавати у вигляді короткого звіту, який може стати частиною підсумкового звіту по виконанні завдання.

Робота оформлюється підсумковим звітом, який складається в довільній формі. Крім загального огляду виконаної роботи підсумковий звіт повинен указувати на реальні переваги, отримані в результаті змін, давати клієнту рекомендації, що треба зробити і чого слід уникати в майбутньому.

 

 

 
 


 

Консультування в галузі фінансів

Результати роботи будь-якої організації аналізуються перш за все через фінансові показники. З огляду на це підприємства потребують допомоги в питаннях, які стосуються правильності проведення різних розрахунків, застосування коефіцієнтів. При аналізі фінансово стану підприємства застосовуються такі коефіцієнти:

Ø коефіцієнти, які стосуються ліквідності, тобто спроможності організації оплачувати рахунки, коли настає строк платежу;

Ø коефіцієнти, що стосуються ефективності управління, які розраховуються через цифри обороту;

Ø коефіцієнти, які відображають структуру капіталу: відносне співвідношення між позиковим і власним капіталом;

Ø коефіцієнти, які визначають рентабельність: відношення прибутку до загальної вартості майна, прибутку до власного капіталу та ін.

Із точки зору управління оборотним капіталом, консультант застосовує підхід, що ґрунтується на аналізі руху грошової готівки. При цьому він шукає шляхи скорочення виробничо-комерційного циклу і збереження готівки.

Важливим моментом є визначення консультантом ефективної структури капіталу, оскільки вона впливає на довгострокові фінансові рішення. З цією метою аналізуються поточна структура і співвідношення позикового і власного капіталу, очікуване надходження і використання готівкових грошей протягом декількох років. На підставі аналізу позикових коштів, уточнюється вид цінних паперів, які будуть випущені, і час їх реалізації.

Одне із завдань консультанта – визначити платоспроможність організації, тобто її здатність здійснювати всі платежі за процентами і погашеннями боргу до закінчення строків платежу.

Консультанти з фінансових питань можуть активно брати участь у розробці раціональних кошторисів, до яких входить: планування прибутку; розробка капіталовкладень; витрати на заробітну плату і т.ін.

До об’єктів консультування належить і прогнозування наслідків інфляції при складанні планів і бюджетів (кошторисів). Консультанти можуть надавати своїм клієнтам такі послуги: розробляти на підставі аналізу сукупної грошової маси прогнози рівня інфляції; вносити інфляційні в систему стратегічного планування організації; переглядати методи управління оборотним капіталом; встановлювати тісний взаємозв’язок між рівнем інфляції і змінами вартості валюти на зарубіжних валютних ринках.

Консультування малих підприємств

Малі підприємства використовують консультації аудиторів в основному для вирішення конкретних оперативних проблем, а саме:

Ø консультації з усіх аспектів управління, організації праці й розробки проектів щодо випуску продукції;

Ø консультації щодо встановлення цін, ведення бухгалтерського обліку і фінансового планування;

Ø консультації в галузі маркетингу;

Ø консультації щодо підготовки документів для отримання позики;

Ø роз’яснення законів та нормативних актів, враховуючи податкове законодавство;

Ø організація контролю якості й стандартизації;

Ø використання комп’ютерних програм і комп’ютерів.

Досить велика потреба на ринку консультаційних послуг у розробці пакетів програм, виборі й застосуванні сучасних персональних комп’ютерів. Консультанти допомагають упроваджувати нові системи, розробляти програми, для навчання службовців, виробляти і здійснювати політику заохочення новаторства, використовувати техніку для зниження трудомісткості праці. Поряд із розробкою системи консультанти здійснюють навчання персоналу.

Робота аудиторів в якості захисників інтересів клієнта в арбітражних і господарських судах з питань позовів податкової служби.

 


Читайте також:

  1. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  2. Арт-терапія в роботі з дітьми, які перенесли сексуальне насильство
  3. Арт-терапія в роботі з правопорушниками
  4. БАР’ЄРИ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ
  5. Використання арт-терапії в роботі з ув’язненими .
  6. Вимоги безпеки при роботі з ОКГ
  7. Вимоги при роботі з інформацією. Робота з чутками.
  8. Відкритість-замкненість, монологічність-діалогічністьу роботі практичного психолога
  9. Вміння та навички, необхідні соціальному працівнику при роботі з людьми похилого віку
  10. Волонтерство у соціальній роботі
  11. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  12. Державна допомога сім'ям з дітьми




Переглядів: 900

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні етапи (стадії) процесу аудиту і надання аудиторських послуг. | Планування аудиторської діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.