МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Мета заняттяСклад заняття Забезпечення заняття 1. Наочні посібники: стенд Структура САПР 2. 2.Роздатковий матеріал: карти робочого столу, карти піктографічних меню 3. Технічні засоби навчання:мультимедійний проектор 4. Учбові місця (для практичних занять, лабораторних робіт): ауд. 137 5. 5.Література: Основна: Михайленко В. Є., Ванін В. В., Ковальов С.М. Інженерна та комп'ютерна графіка: Підручник для студ. вищих навч. закл. / За ред.. Михайленка В.Є.. 3-є вид. – К Каравела, 2004. – 344 с. Додаткова: Баженов В.А, Криксунов Е.З., Перельмутер А.В., Шишов О.В. Інформатика. Інформаційні технології в будівництві. Системи автоматизованого проектування.: Підручник для студ. вищих навч. закл. – К.: Каравела, 2004. – 360 сISBN966-96331-2-5
Учбово-методична карта (план) заняття Тема заняття: Редагування об'єктів. Шари, кольори, типи та ширина ліній. Підписи та розмірні виноски. Вид заняття:Лекція № 4. Учбова: Дати характеристику методам вибору об'єктів, ознайомити з меню властивостей об'єктів, пояснити призначення шарів креслення, ввести поняття текстових та розмірних стилів, методів роботи з ними, їх характеристику та призначення, пояснити як відбувається редагування стилів. Виховна: виховувати професійну трудову компетентність студентів, здатність самостійно організовувати та проводити виконання різних видів діяльності. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|