Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета заняття

Склад заняття

Забезпечення заняття

1. Наочні посібники: стенд Структура САПР

2. 2.Роздатковий матеріал: карти робочого столу, карти піктографічних меню

3. Технічні засоби навчання:мультимедійний проектор

4. Учбові місця (для практичних занять, лабораторних робіт): ауд. 137

5. 5.Література:

Основна: Михайленко В. Є., Ванін В. В., Ковальов С.М. Інженерна та комп'ютерна графіка: Підручник для студ. вищих навч. закл. / За ред.. Михайленка В.Є.. 3-є вид. – К Каравела, 2004. – 344 с.

Додаткова: Баженов В.А, Криксунов Е.З., Перельмутер А.В., Шишов О.В. Інформатика. Інформаційні технології в будівництві. Системи автоматизованого проектування.: Підручник для студ. вищих навч. закл. – К.: Каравела, 2004. – 360 сISBN966-96331-2-5

№ елемента Елементи заняття, учбові запитання, форми та методи навчання Зміни, зауваження
Організаційний момент: перевірка стану групи до заняття, оголошення теми та мети заняття.  
Актуалізація опорних знань: 1. Проаналізувати відмінність та подібність інтерфейсів графічних редакторів. 2. Перечислити панелі інструментів роботи в системі AutoCAD. 3. Види команд в системі AutoCAD, пояснити особливість командної стрічки.  
Вивчення нового матеріалу (лекція): - Двохвимірна система координат; - Введення координат з клавіатури; - Відображення значень координат; - Одиниці виміру; - Ліміти креслення; - Допоміжні побудови; - Режими креслення; - об'єктна прив'язка та об'єктне відслідковування; - Графічні об'єкти: прості примітиви та складні графічні об'єкти. Лекція демонструється мультимедійним проектором на прикладі кресленні столярних об'єктів (вікно, двері).  
Закріплення нового матеріалу: - Як активізувати допоміжну сітку? - Які способи задання точки існують в системі AutoCAD? - Перечислити роботи в системі AutoCAD. - Як встановити габаритні розміри рисунка?  
СРС. 1. Меню властивостей об'єктів. 2. Побудова графічних об'єктів: мультилінія, полілінія, багатокутник, кільце, точка, еліпс.  
Підсумок уроку. Д/З: вивчити конспект, опрацювати питання СРС.  

Учбово-методична карта (план) заняття

Тема заняття: Редагування об'єктів. Шари, кольори, типи та ширина ліній. Підписи та розмірні виноски.

Вид заняття:Лекція № 4.

Учбова: Дати характеристику методам вибору об'єктів, ознайомити з меню властивостей об'єктів, пояснити призначення шарів креслення, ввести поняття текстових та розмірних стилів, методів роботи з ними, їх характеристику та призначення, пояснити як відбувається редагування стилів.

Виховна: виховувати професійну трудову компетентність студентів, здатність самостійно організовувати та проводити виконання різних видів діяльності.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з шаблонами | Мета заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.