МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Алгоритм створення тренінгової програмиДемидова Л.Апропонує наступний алгоритм створення тренінгової програми , який містить сім етапів. 1 . Вибір теми тренінгу: в ідеалі - тема повинна бути як цікавою тренеру , так і цікавою для клієнтів 2 . Добірка матеріалів по темі тренінгу: хороший тренер повинен спиратися на певну концепцію того феномена , якому даний тренінг присвячений і бути експертом в обраній темі . 3 . Визначити межі теми: вибрати назву тренінгу , визначити цілі і завдання як можна більш точно. 4 . Визначити критерії досягнення мети тренінгу: спираючись на які показники можна з упевненістю сказати , що мета тренінгу досягнута , а завдання виконані. 5 . Розбити тему на змістовні частини: їх кількість повинна коливатися від трьох до семи. 6 . Детально розробити кожну змістовну частину тренінгу: наповнити її клієнтськими і тренерськими технологіями . 7 . Оформити програму тренінгу : розрахувати , скільки орієнтовно часу необхідно на проведення кожної змістовної частини і на весь тренінг , вибрати формат проведення тренінгу ( марафон , одноденний , виїзний і т.д.) Повний алгоритм створення нового тренінгу: 1 . Обговорити з замовником суть замовлення: а ) Хто є адресатом програми? Які характеристики компанії? Яка специфіка основної діяльності учасників? Який рівень позицій учасників? б) Які бажані для замовника результати тренінгу ? Яких змін хоче домогтися замовник ? Що він буде вважати успіхом ( позитивним результатом ) тренінгу? в) Які очікування та побажання потенційних учасників тренінгу? Які теми їм найбільшою мірою цікаві? Що їм здається актуальним завданням навчання? Над якими вміннями вони хотіли б попрацювати? ( Зібрати ці дані , якщо це можливо. ) г ) Який передбачуваний формат тренінгу? Планована тривалість тренінгу? Кількість учасників ? Місце проведення тренінгу? 2 . Вивчити специфіку тієї компанії або сфери діяльності , до якої належить передбачуваний адресат тренінгу. 3 . Зайти на сайт компанії , прочитати її рекламні буклети , побувати в офісі , - все для того , щоб відчути , з якою компанією ти маєш справу . 4 . Самостійно визначити реально можливий планований результат тренінгу. 5 . Уявити планований результат тренінгу у формі графічної концепції зон розвитку у тренінгу . 6 . Обговорити з замовником графічну концепцію зон розвитку у тренінгу . 7 . Узгодити з замовником реально можливий планований результат тренінгу у формі конкретних зон розвитку . 8 . Визначити критерії , за якими буде оцінюватися ступінь досягнення запланованого результату . 9 . Створити тест для перевірки ступеня оволодіння учасниками матеріалом чи іншу методику для вимірювання результативності тренінгу. 10 . Укласти контракт про створення (і проведенні) програми з узгодженим планованим результатом . Домовитися про терміни проведення та умови проведення , умови оплати та форму оцінки результату (можливо , звіту) . 11 . Вивчити літературу та просканувати свій досвід за темою замовленого тренінгу. 12 . Створити зрілу графічну концепцію зон розвитку у тренінгу , яка може бути використана як орієнтовна основа для учасників. 13. Створити клієнтські технології - алгоритми дій , які будуть передаватися учасникам на тренінгу . 14. Створити тренерські технології - алгоритми процедур і вправ для тренера: а ) Підібрати тексти , процедури і вправи , які дозволяють передати клієнтські технології . б) Адаптувати зміст завдань до специфіки компанії або сфери діяльності замовника . 15 . Створити загальний приблизний сценарій тренінгу , що враховує : а ) динаміку емоційної напруги ; б) групову динаміку ; в) динаміку уваги. 16 . Підготувати роздавальний буклет . 17. Створити роздаткові матеріали. 18 . Підготувати список обладнання і матеріалів для тренінгу. 19. Створити рекламні матеріали і написати рекламну статтю про тренінг . 20 . Проводячи тренінг , робити записи про можливості вдосконалення концепції , завдань і алгоритмів . 21 . Після завершення тренінгу визначити , чи досягнуто запланований результат . 22. Написати звіт (якщо це передбачається контрактом). 23 . Удосконалити графічну концепцію , буклет , зміст вправ і процедур. 24 . Систематизувати в своєму комп'ютері всі документи з тренінгів, створивши папки «Буклет» , «Список матеріалів і устаткування для тренінгу» , « Додаткові матеріали» , «Результати опитувань » та ін». Висновоки.Соціально-психологічний тренінг в широкому сенсі - це вся сукупністьрізних форм групової роботи та видів тренінгів, спрямованих на мобілізаціювсього особистісного потенціалу індивіда і, таким чином, сприяють особистісному зростанню.В лекції ми розглянули такі питання:1.Технології створення тренінгових програм; 2. Вимоги до складання програми СПТ; 3.Пошагова модель тренінгу; 4.Алгоритм створення тренінгової програми. Узагальнюючи, можна сказати, що існує безліч думок щодо створення програм тренінгу, нами було розглянуто декілька варіантів створення тренінгу, тож скільки б не було критеріїв складання програм СПТ,тренінг повинен мати тематичну структуру та бути спрямованим на вирішення поставленних завдань.
Читайте також:
|
||||||||
|