МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Міжнародний технологічний обмінМіжнародний технологічний обмін – це широкий спектр міжнародних економічних відносин, що включає міжнародну торгівлю технологіями, устаткуванням і машинами, продаж патентів, ліцензій, а також надання супутніх послуг. Суб'єкти міжнародного технологічного обміну: 1 держава; 2 комерційні форми; 3 міжнародні фонди. Об'єкти міжнародного технологічного обміну – результати інтелектуальної діяльності, подані в таких формах: 1 упредметнена – устаткування, агрегати, інструменти і т.д.; 2 не упредметнена – технічна документація, знання, досвід, патенти і .д. в чистому вигляді не продаються. Етапи життєвого циклу технологічного устаткування: 1 експорт технологій в суспільній формі – сконцентровані нові ідеї, принципи; 2 прямі зарубіжні інвестиції і створення за кордоном виробництв по випуску продукції, технології і т.д.; 3 експорт голих ліцензій – надходження (продаж) прав власності на запатентовані (не запатентовані) технології. Часто, в даному разі створюються спільні підприємства. Класифікація форм передачі технологій: за масштабами:
за каналами:
за способами передачі технології:
Форми передачі технології на комерційній основі:
Форми передачі технології на некомерційній основі:
Переглядів: 9306 Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг |
|||
|