МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Методи міжнародних маркетингових комунікаційРекламний вплив — це однобічний засіб комунікації, це монолог, позбавлений зворотного зв'язку, як правило, знеособлений, адресований до маси людей і не передбачає діалогу. У міжнародному маркетингу існують і інші форми комунікації – засоби прямого контакту, якими є спеціалізовані виставки і салони, презентації і демонстрації обладнання. Присутність безпосередньо на ринках, презентація фірм і товарів надає численні переваги експортеру товару. Завдяки безпосереднім контактам представники фірми:
Відмовлення від участі у великих міжнародних заходах, відсутність презентацій відвідувачі й учасники трактують як несприятливий знак. Вважається, що фірма випробує організаційні чи фінансові труднощі, і, можливо, її товари відрізняються низькою конкурентоспроможністю. Торгові посередники задумуються про продовження співробітництва, а конкуренти прагнуть зайняти її ринкові позиції. Презентації і демонстрації обладнання служать прекрасною можливістю для встановлення контактів як з потенційними клієнтами, так і з місцевими представниками. Добре організований показ залучить пресу, створить фірмі і її продукції рекламу, тобто будуть установлені зв'язки з громадськістю. Підприємство, виходячи на зовнішній ринок, поширює різні види фірмової документації. Ця документація, починаючи від фірмових бланків і закінчуючи технічними і комерційними проспектами, повинна свідчити про високу якість продукції і послуг. Довідки варто складати не тільки на міжнародній англійській мові, що полегшує їхнє поширення, але і мовою країни, для якої призначена продукція. Друковані статті технічного, наукового, економічного і комерційного характеру так само стають формою комунікації тоді, коли їх публікують у періодичних чи будь-яких інших виданнях, розрахованих на міжнародну аудиторію. Нарешті, повідомлення, з якими виступають представники фірми на конгресах, семінарах і симпозіумах, також є одним зі способів нагадати про фірму і її продукцію представникам міжнародної торгівлі, що професійно відслідковують стан ринків і представництво фірм на них. Участь у подібних заходах дозволяє одержати нову корисну фірмі інформацію, обмінятися нею з партнерами, зацікавити пресу і можливих комерційних представників і посередників. Переглядів: 9279 Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг |
|||
|