Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Принцип успішної діяльності підприємства в ринкових умовах

Принципи успішної діяльності підприємства:

  • випускається продукції повинна чітко відповідати певним потребам, сфері застосування або призначення; задовольняти вимогам споживача; відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам; відповідати вимогам суспільства; враховувати вимоги охорони навколишнього середовища; пропонуватися споживачу за конкурентоспроможними цінами; бути економічно вигідною.
  • Успішна діяльність підприємства залежить від подій, що відбуваються в середовищі постачальників. Тобто зростання цін на закуповувані матеріали тягне за собою збільшення витрат виробництва, збільшення цін на продукцію, що випускається, а отже, і на фінансовий стан підприємства
  • Також залежить від того, якою мірою весь його персонал перейнявся філософією маркетингу, наскільки він пов'язує своє життя з долею фірми.
  • залежить як від його керівників, зобов'язаних навчити працюючих і створити їм усі необхідні умови для якісної роботи, так і від самих працюючих, зобов'язаних якісно виконувати доручені їм функції. Встановлення і суворе дотримання вимог до всіх видів діяльності є запорукою високої ефективності.
  • Успішна діяльність підприємств може бути досягнута при вмілому поєднанні таких методів управління: 1) економічних; 2) організаційно-адміністративних, 3) соціально-психологічних.
  • Необхідно створити ефективну систему управління витратами, в рамках якої інформація про витрати використовується для розробки стратегії розвитку, спрямованої на досягнення сталого переваги перед конкурентами.
  • Підвищення рівня рентабельності, збереження та примноження його активів необхідний налагоджений механізм управління, найважливішим елементом якого виступає повсякденний внутрішньогосподарський контроль.
  • Удосконалення організації та діяльності бухгалтерії, впровадження прогресивних інформаційних технологій обробки економічної інформації.
  • В умовах нестабільності економіки особливо важливо мати добре продуману кредитну політику, яка визначається не тільки миттєвою вигодою.
  • Ефективна система управління.
  • Вигідне місце розташування так далі...

Отже, маркетинг є необхідною умовою успішної діяльності підприємства на міжнародних ринках. Сучасна концепція маркетингу передбачає орієнтацію всієї господарської діяльності підприємства (від проектування до роздрібного продажу) безпосередньо на кінцевого споживача продукції.

Переглядів: 9470

Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.