Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Міжнародне маркетингове дослідження. Мета досліджень

Вихід на зовнішній ринок, як правило, ставить фірму в ситуацію зовсім відмінну від тієї, яка може бути йому знайома з його національного досвіду. Для того, щоб оцінити з високою точністю наслідки своєї діяльності, підприємство повинне мати велику і різноманітну інформацію про ті області, у яких воно недостатньо компетентне.

Маркетингове дослідження закордонного ринку – це систематичний збір, нагромадження, фіксація, аналіз і інтерпретація інформації, що відображає умови функціонування фірми за рубежем. У зв'язку з високою трудомісткістю і тривалістю дослідження перед початком роботи розробляється програма такого дослідження,  що включає:

1) виявлення основної проблеми;
2) з'ясовується, чи є можливість дослідницьким шляхом вирішити цю проблему;
3) ставиться мета і визначаються задачі дослідження;
4) визначається перелік необхідних даних і встановлюється їхній обсяг;
5) вибираються метод і засіб дослідження;
6) виконується збір інформації;
7) інформація обробляється, аналізується,  інтерпретується і набуває до вигляду, зручного для використання;
8) приймаються  маркетингові рішення.

Збір інформації в міжнародних дослідженнях ринку виробляється за такими основними напрямками:

  • інформація про закордонні ринки і ринкову кон'юнктуру;
  • інформаціях про форми й обсяги міжнародної торгівлі;
  • інформація про власне підприємство, його конкурентоспроможність, сильні та слабкі сторони.

Таким чином, міжнародне маркетингове дослідження складається, по-перше, із власне дослідження  закордонного ринку і, по-друге, вивчення потенціалу підприємства, що бажає вийти на цей ринок. Простір маркетингового дослідження включає вивчення в першому випадку:

1) аналіз умов ринку (загальні умови діяльності, аналіз попиту та пропозиції, аналіз потреб, аналіз обсягів продажів,  аналіз перспектив розвитку ринку);
2) вивчення суб'єктів, форм і методів комерційної діяльності (аналіз фірм-постачальників, вивчення фірм-конкурентів, вивчення сформованої комерційної практики, вивчення  ринкової інфраструктури, оцінка інших умов).

У другому випадку вивченню піддається власне підприємство, що включає: аналіз господарської діяльності, визначення рівня конкурентоспроможності продукції, визначення конкурентоспроможності свого підприємства, оцінку конкурентних можливостей свого підприємства і його ринкових суперників.

Переглядів: 4918

Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг

загрузка...
 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.