Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Способи установки знаків на автомобільних дорогах

Загрузка...
  1. Знаки розміщують на стійках на земляному полотні, на консолях, стійках, прикріплених до масивних  споруд, на арках, рамах, тросах-розтяжках, на пролітних будовах шляхопроводів, порталах тунелів.
  2. Стійки слід розташовувати одна від другої на відстані не більше 50 м.
  3. Стійки слід розташовувати:
    • на бермах, присипаних до узбіччя,
    • на укосах насипу,
    • на смузі відведення за бічною канавою,
    • на узбіччі.
  4. Відстань від ближнього до проїзної частини краю знаку і брівкою земполотна повинна бути 0.5-2.0 м, мал. (на гірських дорогах в обмежених умовах не меншого 1.0 м). Від нижнього краю знаку до кромки проїзної частини відстань 1.5-2.0 м, мал.
  5. Знаки, розташовані з правого боку дороги по ходу руху слід дублювати на її лівій смузі, на розділовій смузі (мал. ) або над проїзною частиною, якщо розташований праворуч знак може бути своєчасно не відмічений водієм із-за поганої видимості або загороджується іншими автомобілями при русі в щільному потоці.  При цьому:
    • знаки не повинні обмежувати видимість дорогі,
    • стійки знаків повинні легко ламатися або зрізатися, не наносячи автомобілю істотних пошкоджень,
    • масивні стійки повинні бути захищені огородженнями.
  6. Великі щити знаків  попередніх вказівок напрямів руху (5.52) і відстаней (5.59) і нестандартних покажчиків слід розташовувати на стійках на присипних бермах до узбіч, на укосах насипів і виїмок. Відстань від ближнього до проїзної частини краю знаку і брівкою земполотна повинне бути 0.5-5.0 м, мал..
  7. Великі щити вказівних знаків рекомендується закріплювати на стійках, встановлених поряд із земляним полотном дорогі, або на укосах насипів і виїмок. Така конструкція стійок дозволяє наблизити знак до проїзної частини. Відстань від ближнього до проїзної частини краю знаку до брівки земполотна повинна бути 0.5-1.0 м. На ділянках, де стійки неможливо встановити на укосах насипу або поряд із земляним полотном, щити знаків підвішують над узбіччями на консолях (мал.). Відстань від нижнього краю щита до рівня кромки проїзної частини не менш 5-5.5 м. (мал.)
  8. На дорогах 1-2 категорій знаки можна встановлювати на арках, рамах, тросах-розтяжках. В межах охоронної зони високовольтних ЛЕП підвіска знаків на тросах розтяжках заборонена. Опори несучих конструкцій повинні розташовуватися на бермі не ближче 0.5 м від брівки дорогі і по осі розділової смуги. Відстань від нижнього краю знаку до  рівня кромки проїзної частини не меншого 5-5.5 м. (мал.).

Переглядів: 1757

Повернутися до змісту: Технічні засоби організації дорожнього руху

загрузка...


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.