Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конструкції переносних дорожніх огороджень (ГСТУ 218-03449261-095-2002)

Бар'єр огороджувальний. Для поздовжнього позначення зони проведення дорожніх робіт з боку сусідньої смуги руху, якщо роботи виконуються у світлий період доби.

Бар'єр поперечний. Для позначення зони проведення дорожніх робіт на проїзній частини.

Щит огороджувальний. Для позначення по контуру зони проведення дорожніх робіт на проїзній частини у разі закриття руху на ділянці дороги.

Щити та бар'єри виготовляються з дерев'яних дощок завтовшки 20-25 мм. Забарвлюються масляною фарбою або емаллю любого кольору, крім червоного, чорного, жовтого.

Віха напрямна. Для поздовжнього позначення зони проведення дорожніх робіт з боку сусідньої смуги руху, якщо роботи виконуються цілодобово. З металу завтовшки 3-5 мм і круглої сталі діаметром 12-15 мм. Лакофарбне покриття з похилими смугами почергово червоного і жовтого кольору

 




Світлоповертальні смуги  червоного та жовтого кольору

 


 

 

Конус напрямний. Для поздовжнього позначення зони проведення короткострокових (до чотирьох годин) дорожніх робіт у світлий період доби. Встановлюють з боку сусідньої смуги руху. З листової сталі завтовшки 1 мм або гуми, поліетилену. Покритті конуса - смуги червоного і жовтого кольору почергово. Жовті – з світлоповертальної плівки. Загальна висота від 300 до 800 мм, діаметр від 100 до 120 мм. Ширина смуг від 100 до 200 мм. Кут 20 ?.

Стрічка та шнур сигнальні. Для позначення зони проведення дорожніх робіт з боку розділювальної смуги, узбіччя, тротуару, велосипедної доріжки. Шнур - з кручених синтетичних ниток білого, жовтого, або червоного кольору діаметром 4-6 мм; прапорці розміром 100 на 200 мм закріплюють вздовж шнура з інтервалом 1-2 м почергово жовтого і червоного кольору.

 

Стійка сигнальна. З трьох дерев'яних брусів завдовжки 1600 мм і перетином 30х40 мм Забарвлення масляною фарбою - смуги шириною 200 мм почергово червоного і білого кольору.

Стійка для дорожнього знака. З гарячекатаної круглої сталі діаметром 10-12 мм Забарвлення масляною білою фарбою.

Місток пішохідний. З дерев'яних дошок завтовшки 40 мм, брусів перетином 60 х 60, 40 х 60 і 30-60 мм. Забарвлення масляною фарбою жовтого кольору, окрім поручнів.

Прохід пішохідний. Збірний з щитів і стійок. Щити з дерев'яних дошок завтовшки 40 мм, стійкі з брусів перетином 50 х 100, 70 х 100 мм. Настил з дошок завтовшки 40 мм. Забарвлення масляною фарбою сірого або зеленого кольору.

Огородження повинні бути видимі на відстані не менш 150 м в світлу і темну пору доби.
Огородження повинні бути стійкими при вітровому навантаженні.
Видимі на відстані не менш 150 м в світлу і темну пору доби.

Переглядів: 5203

Повернутися до змісту: Технічні засоби організації дорожнього руху



 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.