МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ділення на десятковий дріб■ IV. Актуалізація опорних знань ▪ Математичний диктант
Варіант 1 1. Виконайте ділення: . 2. Знайдіть частку від ділення числа 17,5 на число 1,4. 3. Зменшіть число 12,5 у n разів, якщо . 4. Обчисліть значення виразу , якщо . 5. Розв’яжіть рівняння . 6. Площа прямокутника становить . Довжина однієї з його сторін дорівнює 2,4 см. Знайдіть довжину другої сторони.
Варіант 2 1. Виконайте ділення: . 2. Знайдіть добуток від ділення числа 25,9 на число 3,7. 3. Зменшіть число 12,04 в n разів, якщо . 4. Обчисліть значення виразу , якщо . 5. Розв’яжіть рівняння . 6. Площа прямокутника становить . Довжина однієї з його сторін дорівнює 2,5 см. Знайдіть довжину другої сторони.
Відповіді до математичного диктанту Варіант 1. 1. 22. 2. 12,5. 3. 50. 4. 2,93. 5. 6,5. 6. 6,5 см. Варіант 2. 1. 0,32. 2. 7. 3. 86. 4. 11,9. 5. 80. 6. 0,68 м. ■ V. Удосконалення знань, умінь і навичок ▪ Робота в малих групах за карткою
Картка 1. Знайдіть значення виразу . 2. Розв’яжіть рівняння . 3. Знайдіть числа, яких не вистачає в ланцюжку обчислень: . 4. Поставте замість зірочок цифри так, щоб ділення було виконано правильно: Розв’язання до картки 1. . 1) 2) ; 3) ; 4) . 2. ; ; ; ; . Відповідь: 2,5. 3. . . . . 4. ■ V. Самостійне виконання учнями практичних завдань ▪ Самостійна робота
Варіант 1 Початковий і середній рівні ( 6 балів) Позначте правильну, на вашу думку, відповідь. 1. Обчисліть: . А 0,0142 Б 14,2 В 1,42 Г 0,142 2. Чому дорівнює частка ? А2,165 Б 0,2165 В 216,5 Г 2165 3. Знайдіть вираз, який дорівнює виразу . А 6,05 Б 605 В 0,65 Г 0,0605 Достатній рівень (3 бали) 4. Обчисліть: . 5. Розв’яжіть рівняння . Високий рівень (3 бали) 6. Із села Іванівка в село Веселе виїхав козак Чорноусенко зі швидкістю 9,4 км/год. Коли Чорноусенко від’їхав від Іванівки на 7,56 км, за ним виїхав козак Борода зі швидкістю 11,2 км/год. Через скільки годин Борода наздожене Чорноусенка?
Варіант 2 Початковий і середній рівні (6 балів) Позначте правильну, на вашу думку, відповідь. 1. Обчисліть: . А 124 Б 0,124 В 1,24 Г 12,4 2. Чому дорівнює частка ? А 4,712 Б 0,4712 В 4712 Г 0,04712 3. Знайдіть вираз, який дорівнює виразу . А 45,625 Б 4,56 В 462,5 Г 456,25 Достатній рівень (3 бали) 4. Обчисліть: . 5. Розв’яжіть рівняння . Високий рівень (3 бали) 6. Вовк угледів зайця на відстані 30,4 м і погнався за ним. Заєць біжить зі швидкістю 298,8 м/хв, а вовк наздоганяє його зі швидкістю 302 м/хв. Через скільки хвилин вовк наздожене зайця?
Розв’язання й відповіді до самостійної роботи Варіант 1. 1. Б. 2. В. 3. Г. 4. Відповідь: 53,44. 5. ; ; ; ; ; . Відповідь: 548,68. 6. (км/год) — швидкість зближення; (год) — козак Борода наздожене козака Чорноусенка. Відповідь: через 4 год 12 хв.
Варіант 2. 1. В. 2. Б. 3. А. 4. Відповідь: 152,47. 5. ; ; ; ; ; . Відповідь: 8,8. 6. (м/хв) — швидкість зближення; (хв) — вовк наздожене зайця. Відповідь: через 9 хв 30 с. ■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання ▪ Індивідуальне завдання Площа прямокутника дорівнює площі квадрата із стороною 2,1 см. Довжина однієї зі сторін прямокутника дорівнює 0,9 см. Обчисліть периметр прямокутника. Розв’язання Площа квадрата . Довжина сторони прямокутника: (см). Периметр прямокутника: (см). Відповідь: 11,6 см. Читайте також:
|
||||||||
|