МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
НОРМАТИВНИЙ РІВЕНЬЗМІСТ ТЕМИ ЗА ПРОГРАМОЮ · Підприємство як суб’єкт ринку та виробничо-ринкова система. Підприємство як суб’єкт ринкових відносин, як економічна організація, як найважливіший різновид мікросистем. Найпростіша схема ринково-виробничої системи (вхід, процесор, вихід). Підприємство як закупівельна система, як товаровиробник, як продавець. Динамічність зовнішнього середовища та його вплив на внутрішню динаміку виробництва. Поняття: адаптивність, гнучкість та гомео- · Підприємство як центр прийняття рішень. Мотивація поведінки підприємства. Основні види вибору підприємства: що виробляти (продукція, роботи, послуги)? як виробляти (технологія, фактори виробництва)? для кого виробляти (ринки, споживачі, ціни)? Фактор часу та періоди у функціонуванні оптимального та рівноважного станів підприємства. · Найважливіші параметри підприємства як мікроекономічної моделі. Фактори виробництва, їх групування та варіації. Поняття і параметри виробничої функції. Сукупний, середній та граничний продукт. Витрати виробництва, економічний та бухгалтерський підходи до визначення. Альтернативні витрати та їх склад. Сукупні, середні та граничні витрати. Поняття: загальний (сукупний, валовий), середній та граничний виторг. Прибуток як кінцевий результат діяльності підприємства. Різні концепції прибутку. Сукупний, середній та граничний прибуток. Методичні вказівки до cамостійного опрацювання матеріалу Теми з такою назвою немає в жодному підручнику з мікроекономіки. Проте уявлення про підприємство як виробничо-ринкову систему та його найважливіші параметри як мікроекономічної моделі можна набути, вивчивши [1, гл. 6; § 7.1 гл. 7; § 8.1 гл. 8,], [7, гл. 5], [8, § 6.1 гл. 6,]. Для вивчення природи фірми доцільно використовувати роботи Р. Коуза, Г. Саймона, О. Уільямсона, Ф. Махлупа [33, с. 11—93]. У результаті вивчення даної теми студент повинен знати:основні терміни та поняття (див. перелік основних термінів, наведений у розділі «Базовий рівень»), головні види вибору підприємства та найважливіші мотиви його діяльності; розумітироль і місце підприємства у життєдіяльності сучасного суспільства, мати чіткі уявлення про нього як про ринково-виробничу систему; осмислити взаємозв’язок найважливіших параметрів підприємства як мікроекономічної моделі. вмітизастосовувати набуті знання при виконанні курсових і випускних робіт, НДРС. Читайте також:
|
||||||||
|