МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Раздел 11. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за механізмом протікання реакцій. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади. 2. Проаналізуйте структурну схему хіміко-технологічного процесу (ХТП). Із яких основних підсистем вона складається? Обгрунтуйте питання, що підлягають вирішенню при вивченні ХТП. 3. Дайте визначення ступеня перетворення, виходу продукту й селективності. Наведіть необхідні визначення й формули. Який зв'язок між цими величинами? 4. Розкажіть про вихід продукту та способах його вираження. Дайте визначення ступеня перетворення (конверсії), селективності й виходу. Покажіть зв'язок між ними у вигляді математичних рівнянь та у графічній формі. 5. Проаналізуйте особливості матеріальних розрахунків в хімічній технології й методи складання матеріальних балансів ХТП, а також форми їх представлення. Наведіть приклади. 6. Дайте визначення поняттю "Технологія". Проаналізуйте, чим відрізняється "хімічна" та "механічна" технологія. Що є предметом їх вивчення? Наведіть приклади реальних виробництв. 7. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за характером протікання в чі. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади. 8. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за кратністю обробки сировини. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади. 9. Поясніть, який смисл вкладається в поняття продуктивності й потужності? Розшифруйте поняття інтенсивності процесу та представте основні технологічні методи її збільшення. 10. Дайте поняття про тепловий баланс технологічного процесу. Проаналізуйте основні статті приходу й розходу теплового балансу процесу й методи їх визначення. Для чого складається тепловий баланс? 11. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за тепловим ефектом та за тепловим режимом. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади. 12. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за направленням взаємного переміщування реагуючих матеріальних (та теплових) потоків. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку (шляхом аналізу DС). Наведіть приклади. 13. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за агрегатного стану реагуючих речовин. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади.
Читайте також:
|
||||||||
|