Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Раздел 1

1. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за механізмом протікання реакцій. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади.

2. Проаналізуйте структурну схему хіміко-технологічного процесу (ХТП). Із яких основних підсистем вона складається? Обгрунтуйте питання, що підлягають вирішенню при вивченні ХТП.

3. Дайте визначення ступеня перетворення, виходу продукту й селективності. Наведіть необхідні визначення й формули. Який зв'язок між цими величинами?

4. Розкажіть про вихід продукту та способах його вираження. Дайте визначення ступеня перетворення (конверсії), селективності й виходу. Покажіть зв'язок між ними у вигляді математичних рівнянь та у графічній формі.

5. Проаналізуйте особливості матеріальних розрахунків в хімічній технології й методи складання матеріальних балансів ХТП, а також форми їх представлення. Наведіть приклади.

6. Дайте визначення поняттю "Технологія". Проаналізуйте, чим відрізняється "хімічна" та "механічна" технологія. Що є предметом їх вивчення? Наведіть приклади реальних виробництв.

7. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за характером протікання в чі. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади.

8. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за кратністю обробки сировини. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади.

9. Поясніть, який смисл вкладається в поняття продуктивності й потужності? Розшифруйте поняття інтенсивності процесу та представте основні технологічні методи її збільшення.

10. Дайте поняття про тепловий баланс технологічного процесу. Проаналізуйте основні статті приходу й розходу теплового балансу процесу й методи їх визначення. Для чого складається тепловий баланс?

11. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за тепловим ефектом та за тепловим режимом. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади.

12. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за направленням взаємного переміщування реагуючих матеріальних (та теплових) потоків. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку (шляхом аналізу DС). Наведіть приклади.

13. Обгрунтуйте класифікацію технологічних процесів за агрегатного стану реагуючих речовин. Зробіть їх порівнювальну характеристику й дайте оцінку. Наведіть приклади.

 


Читайте також:

  1. Вопрос 2.3. Мотивация деятельности сотрудников подразделения по защите информации
  2. Вопросы по разделу: «Изменение динамического диапазона звукового сигнала»
  3. Глава X. Разделение властей в государственном механизме
  4. Критерии подразделения системы права на отрасли.
  5. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ИЗУЧЕНИЮ ДИСЦИПЛИНЫ (методические рекомендации по изучению отдельных разделов и тем дисциплины)
  6. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ИЗУЧЕНИЮ ДИСЦИПЛИНЫ (методические рекомендации по изучению отдельных разделов и тем дисциплины)
  7. Методические указания по самостоятельному изучению разделов темы
  8. На наших глазах возникает глобальный мир, в котором разделение политики на внутреннюю и внешнюю теряет всякое значение.
  9. Подраздел 2. ЛИЦА
  10. Подраздел 2. ЛИЦА
  11. Подраздел 2. ЛИЦА
  12. Подраздел 2. ЛИЦА




Переглядів: 316

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 6 | Раздел 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.