Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Раздел 6

1. Охарактеризувати основні види енергії в хімічній промисловості.

2. Охарактеризувати основні джерела енергії в хімічній промисловості.

3. Раціональне використання енергії. Пояснити дію рекуператорів, регенераторів та котлів – утілізаторів.

4. Навести приклади енерготехнологічних схем в хімічній технології.

5. Використання води у хімічній промисловості.

6. Характеристика різних вод у хімічній промисловості.

7. Якість води та методи її оцінки.

8. Промислове водопідготування (відстоювання, коагуляція, фільтрування, пом"ягчення, обезсолювання, нейтралізація, дегазація, обеззараження).

9. Вплив виробничої діяльності людини на довкілля.

10. Поняття про гранично допустимі концентрації (ГДК) ти викиди (ГДВ).

11. Охорона природи та необхідність очистки промислових викидів від шкідливих домішок.

12. Класифікація сировини хімічної промисловості за різними ознаками.

13. Підготування сировини у хіміко-технологічних процесах.

14. Принципи збагачення (концентрування) твердої, рідкої та газоподібної сировини.

15. Механічні засоби збагачення твердих матеріалів. Опис та принципови схеми.

16. Хімічне виробництво як складна система.

17. Види моделей (описів) ХТС: хімічна схема процеса та математична модель; функціональна, структурна, операційна, технологічна та ін.

18. Приклади опису різних конкретних технологічних процесів (бажано пов"язаних з вибраною спеціальністю).

19. Характеристика та запаси сировини у хімічній промисловості.

20. Пошук найбільш дешевих видів сировини у хімічній промисловості.

21. Компексне використання сировини та комбінування підприємств.

22. Заміна харчової сировини нехарчовою та рослинної сировивни мінеральною.

23. Поняття екології.

24. Причини викнення протиріч між науково-технічною революцією та довкіллям.

25. Охорона природи на необхідність очищення промислових викидів.

26. Знешкодження стічних вод.

27. Створення водооберненних циклів.

28. Утилізація та знешкодження твердих відходів.

29. Флотаційний метод збагачення сировини. Принцип дії флотаційних машин, ескізи.

30. Загальні вимоги до хіміко-технологічних систем.

31. Склад ХТС. Елементи та потоки.

32. Технологічні зв"язки елементів ХТС. Потоки. Види зв"язків.

33. Приклади застосування різних видів зв"язків в синтезі хіміко-технологічних систем.

 

Задачи


Читайте також:

  1. Вопрос 2.3. Мотивация деятельности сотрудников подразделения по защите информации
  2. Вопросы по разделу: «Изменение динамического диапазона звукового сигнала»
  3. Глава X. Разделение властей в государственном механизме
  4. Критерии подразделения системы права на отрасли.
  5. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ИЗУЧЕНИЮ ДИСЦИПЛИНЫ (методические рекомендации по изучению отдельных разделов и тем дисциплины)
  6. МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ИЗУЧЕНИЮ ДИСЦИПЛИНЫ (методические рекомендации по изучению отдельных разделов и тем дисциплины)
  7. Методические указания по самостоятельному изучению разделов темы
  8. На наших глазах возникает глобальный мир, в котором разделение политики на внутреннюю и внешнюю теряет всякое значение.
  9. Подраздел 2. ЛИЦА
  10. Подраздел 2. ЛИЦА
  11. Подраздел 2. ЛИЦА
  12. Подраздел 2. ЛИЦА




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Раздел 5 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.