Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1.5. Оцінка гідрологічних та біологічних туристичних ресурсів України.

Запитання для обговорення:

1. Назвати гідрологічні туристські ресурси, що трапляються в межах території України.

2. Для яких видів туризму використовують поверхневі води суходолу та морів?

3. За якими показниками оцінюються води суходолу?

4. Що таке актуальна смуга?

5. Назвати біологічні (флористичні і фауністичні) туристські ресурси.

6. Які показники враховують при оцінці лісових ресурсів?

7. Що необхідно враховувати при оцінці фауністичних ресурсів?

Завдання для самостійного виконання:

Завдання 1.Заповнити таблицю 9, користуючись картами атласу. Виділити області України, в яких гідрологічні об’єкти найбільш і найменш різноманітні. Обчислити загальну площу актуальних смуг в кожній адміністративній одиниці і оцінити її відповідними балами, користуючись шкалою оцінювання. Зробити висновки про те, в яких областях є дефіцит гідрологічних об’єктів для потреб туризму. Для яких видів туризму варто використовувати гідрологічні об’єкти в кожній області?

Таблиця 9

Актуальні смуги гідрологічних об’єктів та їх використання


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. B) Оцінка ЗС за захисними властивостями
  3. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  4. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  5. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  6. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  7. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  8. А) Грошова оцінка земель по Україні
  9. А) Оцінка захисних споруд за місткістю – визначення коефіцієнта Квм
  10. А/. Верховна Рада України.
  11. Автоматизація туристичних послуг
  12. Адвокатура України.




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Для потреб туризму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.