Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Для потреб туризму

Області % актуальних смуг кожного з гідрологічних об’єктів від загальної площі області Загальна площа актуальних смуг та їх бальна оцінка Приклади гідрологічних об’єктів Види туризму
АР Крим М –5,9; Р–0,2; О–0,60; В-0,05; К-0,33      
Вінницька Р-5,3; О-0,02; В-0,05      
Волинська Р-19,8; О-0,25; В-0,02      
Дніпропетровська Р-1,5; О-0,03; В-0,44; К-0,09      
Донецька М-0,2; Р-1,8; О-0,002; В-0,09; К-0,04      
Житомирська Р-2,3; В-0,05      
Закарпатська Р-13,4      
Запорізька М-0,4; Р-4,6;      
Івано-Франківська Р-4,2; О-0,07; В-0,06      
Київська Р-1,7; О-0,03; В-0,29      
Кіровоградська Р-2,4; В-0,26      
Луганська Р-3,2      
Львівська Р-1,1; О-0,02      
Миколаївська М-0,3; Р-6,3; О-0,3; К-0,07      
Одеська М-0,7; Р-0,5; О-1,21      
Полтавська Р-3,0; В-0,14      
Рівненська Р-10,4; О-0,25;      
Сумська Р-8,5; В-0,71      
Тернопільська Р-10,3; В-0,04      
Харківська Р-2,5; О-0,02; В-0,41; К-0,04      
Херсонська М-3,2; Р-0,5; О-0,02; В-0,44; К-0,4      
Хмельницька Р-10,0      
Черкаська Р-9,6; В-0,42      
Чернівецька Р-3,7      
Чернігівська Р-3,5; О-0,06; В-0,04      

Примітка: в таблиці – М – відсоток актуальної смуги морів від загальної площі області; Р – річок, О – озер; В – водосховищ; К – відсоток актуальної смуги каналів від загальної площі області.

Шкала оцінювання частки загальної площі актуальних смуг морів, річок, озер, водосховищ та каналів від площі області:1 бал – 1-5 %; 2 бали – 5,1-10 %; 3 бали – 10,1-15,0; 4 бали – 15,1-20 %; 5 балів – понад 20 % .

Завдання 2. Скласти комплексну характеристику одного з гідрологічних об’єктів своєї області, користуючись наступним планом: назва об’єкту, до якого басейну належить, розташування, морфометричні характеристики, екологічний стан, актуальні і потенційні (перспективні) види туризму, проблеми використання об’єкту для потреб туризму (природні небезпечні процеси і явища, екологічні, економічні та ін. проблеми)

Завдання 3.Оцінити лісові ресурси своєї області, користуючись відповідними шкалами та картою рослинності України.

Шкала оцінювання площі лісів:1 бал – до 2 тис. км2; 2 бали – 2-3,9 тис. км2; 3 бали – 4,0-5,9 тис. км2; 4 бали – 6,0-7,9 тис. км2; 5 балів – понад 7,9 тис. км2.

Шкала оцінювання залісеності території:1 бал – до 10 %; 2 бали – 10-19,9 %; 3 бали – 20-29,9 %; 4 бали – 30-39,9; 5 балів – понад 39,9 % залісеності території області.

 

 


Читайте також:

  1. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  2. Exercise 2. Преобразуйте предложения, употребив инфинитив в функции определения.
  3. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  4. XI. ОТПУСК ТЕПЛОВОЙ ЭНЕРГИИ ВНЕШНИМ ПОТРЕБИТЕЛЯМ
  5. Аналіз вимог та динаміки попиту на міжнародному та внутрішньому ринку туристичних послуг (за видами туризму, за категоріями туристів, цілей та об’єктів відвідування)
  6. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  7. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  8. Безмежність потреб
  9. Брендинг у сфері туризму
  10. В) державна політика стимулює задоволення потреб споживачів
  11. В. Жертвьі злоупотребления властью
  12. В. Інші потреби суспільства щодо інформації.




Переглядів: 252

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1.5. Оцінка гідрологічних та біологічних туристичних ресурсів України. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.