МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
Тема 2.5. Туристичні ресурси Волинської і Рівненської областей України
Питання для обговорення: 1. Які найголовніші природно-географічні особливості Волинської і Рівненської областей: геополітичне положення, особливості рельєфу, клімату, домінуючий характер рослинності тощо? 2. Назвати унікальні ландшафти та природні об’єкти областей Північно-західного Полісся. 3. Які особливості фонового типу архітектурно-історичних туристських ресурсів, назвати найвизначніші об’єкти? 4. Які види туризму - актуальні та потенційні - характерні для даної території? 5. Які проблеми і перспективи розвитку туризму, створення нового тур продукту? Завдання для самостійного виконання: Завдання 1. Користуючись статистичними даними таблиці 17, скласти картодіаграму частки туристичних територій у структурі земель Волинської, Рівненської областей та кількості місць в установах організованого туризму. Таблиця 17 Частка рекреаційно-туристичних територій у структурі земель та кількість місць в установах організованого туризму
Завдання 2 Позначити на контурній карті місця розташування історико-культурних заповідників Волинської і Рівненської областей, скласти коротку характеристику їх туристичного значення: Волинська область – Луцький державний історико-культурний заповідник (замок, м. Луцьк), Державний історико-культурний заповідник “Володимир” (м. Володимир-Волинський), Рівненська область – Національний історико-меморіальний заповідник “Поле Берестецької битви” (Радивилівський район, с. Пляшева); Державний історико-культурний заповідник (м. Острог), Державний історико-культурний заповідник (м. Дубно). Завдання 3.Позначити на карті найвідоміші історичні місця (села, смт., міста) Волинської і рівненської областей, підготувати повідомлення про їх туристичні атракції. Волинська область:смт. Голоби, Жидичин, Зимне, Кортів, Мильці, смт. Олика; Рівненська область: смт. Гоща, Дермань, Дорогобуж, Межиріч, Пересопниця, Пляшева. Завдання 4. Схарактеризувати перспективи розвитку туризму в районі та створення нового тур продукту на основі мало використовуваних туристичних ресурсів. Завдання 5. Розробити туристичний маршрут через Північно-Західне Полісся, обгрунтувавши використання місцевих туристичних ресурсів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|