МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стасик М.В., Стадніченко О.О., Процик І.В., Яценко О.О.М.В. СТАСИК, О.О. СТАДНІЧЕНКО, І.В. ПРОЦИК, О.О. ЯЦЕНКО
УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Соціальна робота», «Соціологія», «Політологія», «Історія», «Країнознавство»
Затверджено вченою радою ЗНУ протокол № 6 від 19.02.2013 р.
ЗАПОРІЖЖЯ 2013 УДК: 811. 161. 2’ 24. (076) ББК: Ш 141. 4 – 923 С 778
Стасик М.В., Стадніченко О.О., Процик І.В., Яценко О.О. Українська мова за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Соціальна робота», «Соціологія», «Політологія», «Історія», «Країнознавство» / М.В. Стасик, О.О. Стадніченко, І.В. Процик, О.О. Яценко. – Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2013. – 125 с.
Навчально-методичний посібник включає орієнтовні відповіді на теоретичні питання, плани практичних занять та поради щодо відповідей на питання, завдання для самостійної роботи студентів, російсько-український словник термінів з історії, соціології й політології, орієнтовні питання до іспиту, список рекомендованої літератури. Видання призначене для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Соціальна робота», «Соціологія», «Політологія», «Історія», «Країнознавство».
Рецензент: П.І. Білоусенко, д. філол. наук, професор
Відповідальний за випуск: О.О. Стадніченко, к. філол. наук, доцент ЗМІСТ ВСТУП.................................................................................................................................................4 ОРІЄНТОВНІ ВІДПОВІДІ НА ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ……………………………………...4 ПЛАНИ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ.................................................................................................44 ТЕКСТИ ДЛЯ ПЕРЕКЛАДУ З ІСТОРІЇ ТА СОЦІОЛОГІЇ……………………………………..73 ТЕКСТИ ДЛЯ ПЕРЕКЛАДУ З ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТОЛОГІЇ…………………………………...78 РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ СЛОВНИК ТЕРМІНІВ З ІСТОРІЇ, СОЦІОЛОГІЇ ТА ПОЛІТОЛОГІЇ..................................................................................................................................83 ПЕРЕЛІК ОРІЄНТОВНИХ ПИТАНЬ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ.....................................................................................................................................96 ЛІТЕРАТУРА ДО КУРСУ...............................................................................................................96 Вступ Українська мова за професійним спрямуванням – навчальна дисципліна, мета якої скерована на комплексну мовну професійну підготовку студентів, що передбачає розкриття принципів організації україномовного тексту щодо його комунікативних властивостей у різних функціональних стилях. Запропоновані методичні вказівки включають плани практичних занять та поради щодо відповідей на теоретичні питання, завдання для домашньої і самостійної роботи студентів, орієнтовні питання до іспиту, список рекомендованої літератури. Основнізавдання курсу полягають у тому, щоб детальніше ознайомити студентів зі стильовими різновидами української мови, навчити користуватися ними у практичній мовленнєвій сфері – у процесі укладання професійних документів; виробити концептуальне розуміння основних теоретичних засад культури професійного писемного мовлення; правильно й адекватно сформувати у них логіко-поняттєві моделі спеціальної термінології за обраним фахом; та практичні навички спілкування у сфері професійної комунікації; навчити правильно застосовувати отримані теоретичні знання при укладанні службової документації. Курс „Українська мова за професійним спрямуванням” має теоретичну й практичну мету і зорієнтований на ознайомлення майбутніх спеціалістів з класифікацією та систематизацією документів, правилами оформлення тексту документів, вдосконаленню культури писемного мовлення, мовностилістичного редагування, виробленню навичок та умінь нормативного літературного спілкування. Курс передбачає актуалізацію найважливішого матеріалу з дисципліни „Сучасна українська мова”, який був опанований у школі. На відміну від нормативного курсу української мови, „Українська мова за професійним спрямуванням” зосереджується на питаннях закономірностей добору й доцільного використання мовних одиниць у конкретній сфері професійно-ділового спілкування. У результаті опанування навчального курсу „Українська мова за професійним спрямуванням” студенти повиннізнати: головні особливості й різновиди офіційно-ділового стилю мовлення, основні аспекти діловодства, класифікацію документів, правила оформлення текстів документів із фахової діяльності, найголовніші правила з граматики та пунктуації, особливості ділової мови на всіх її рівнях. Студенти повиннівміти правильно складати тексти ділових паперів, вміло висловлювати свої думки в усній та письмовій формі, вдало користуватися всіма багатствами виражальних засобів української мови, вільно орієнтуватися в граматичній структурі професійного мовлення. Студенти повинніволодіти: навичками ведення документації українською мовою, базовою термінологією та мовними кліше зі справочинства, культурою професійного усного та писемного мовлення. Читайте також:
|
||||||||
|