МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад побудови семантичного диференціалу.Для побудови семантичного диференціалу обираємо за досліджуваний товар фармацевтичний препарат „Лідокаїн 10% - 2ml N 10” національного виробника Фармак Київ, що є конкурентом на фармацевтичному ринку аналогічному препарату виробництва фірми Егіс Угорщина. Проводимо опитування провізорів першого столу аптек нашого міста, які систематично відпускають обидва препарати як за рецептами лікарів відвідувачам так і в лікувально-профілактичні заклади (ЛПЗ) по вимогам, за спеціально розробленою анкетою. Серед провізорів були як чоловіки так і жінки, молодого,середнього та старшого віку. Анкета складалась з десяти питань, оцінка яким надавалась за десятибальною шкалою (додатки № 1 та № 2). Запитання анкети ׃ 1. Наявність товару. Провізори мали оцінити наявність товару у фірм-посередників. Чи наявність задовольняє споживачів. 2. Інформованість лікарів. Рівень інформованості лікарів пропонувалось оцінити провізорам за десятибальною шкалою. 3. Термін придатності товару. Провізорам пропонувалось оцінити термін придатності товару. 4. Реклама у ЗМІ. Чи товар рекламується у засобах масової інформації. 5. Вигляд товару. Провізори повинні визначити наскільки привабливим є вигляд товару та зручність упакування. 6. Рекламні акції. Потрібно було визначити чи мають вплив на споживачів рекламні акції. Та чи рекламні акції сприяють збільшенню обсягів продажу. 7. Ціна. Провізори оцінювали чи відповідає якість товару ціні. ( Слід зазначити, що ціна суттєво різниться׃ Фармак Київ -2,56 грн.; Егіс Угорщина -12,66 грн.) 8. Виробник товару. За цим пунктом я оцінювала на скільки підтримують споживачі національного виробника. 9. Тара. Чи задовольняє різноманіття тари потребам споживачів.Слід зазначити, що для ЛПЗ та для відвідувачів аптеки тара різниться. 10. Інформація на упаковці. Чи достатньо упаковка містить інформації для споживачів (під споживачами , в силу специфіки товару, слід розрізняти׃ провізорів, лікарів, хворих).
Будуємо криві семантичного диференціалу на основі анкетних даних (додаток № 3). ВИСНОВКИ׃ Аналізуючи криві семантичного диференціалу бачимо, що наявність препарату у фірм-посередників істотно нижча, ніж необхідно споживачам, але це пов’язано зі специфікою даного препарату - він використовується при невеликих хірургічних втручаннях для анестезії (5,7–7,9) . Отже, суттєве значення набуває такий показник як інформованість лікарів. Даний препарат не являється препаратом вибору, для його придбання необхідно звернутись до лікаря. Інформованість лікарів значно вища, згідно кривих семантичного диференціалу, стосовно імпортного препарату, що легко пояснюється широким спектром маркетингових заходів представництва фірми Егіс та пасивністю представництва фірми Фармак. Ціни на дані препарати, як було зауважено вище, суттєво різняться. Однією з причин цього є те, що препарати мають різний термін придатності׃ - угорський препарат – 5 років; - український препарат – 3 роки. Слід зауважити, що ідеальний препарат повинен мати максимальний термін придатності, але більш помірковану ціну. Реклама у ЗМІ надається лише фірмою Егіс, що є, можливо, не зовсім доцільно, так як лише призводить до зростання ціни, а на кінцевий вибір може вплинути порада лікаря або провізора. Згідно кривих семантичного диференціалу, ми бачимо, що споживачі підпримують національного виробника. Такий результат отриманий тому, що даний препарат закуповується ЛПЗ у великих кількостях, а за обмежені державні асигнування для надання лікарської допомоги населенню краще придбати більш дешевий фармацевтичний препарат. Криві семантичного диференціалу майже повністю сходяться у кінці графіку, що легко пояснити специфікою фармацевтичної галузі – інформація, що повинна міститись на упаковці суворо регламентується Наказом МОЗ України.
Додаток № 1 Препарат “Лідокаїн 10% -2ml №10” Фармак Київ
Додаток № 2 Препарат “Лідокаїн 10% -2ml №10” Егіс Угорщина
Додаток № 3
Контрольні питання до теми № 9 1. Що таке маркетиг і яку роль він виконує у ринковій системі? 2. У чому полягають зміни суті маркетингу від періоду його виникнення до теперішнього часу? 3. Функції маркетингу. Який існує взаємозв'язок між функціями? 4. У чому полягає суть збутового та маркетингового підходів до управління фармацевтичного підприємства? 5. Види маркетингу. Фактори маркетингу — 4П. 6. Суть концепції життєвого циклу продукції. 7. Типові криві ЖЦП. Охорактеризувати споживача, ціну та можливу маркетингову стратегію. 8. У чому полягає суть маркетингового дослідження? 9. Які Ви знаєте методи збирання первинних даних? Завдання для лабораторної роботи №9 1. Спланувати рекламну акцію нового лікарського препарату. Створити плакати, слогани. Запропонувати зразки реклами у засобах масової інформації (радіо, телебачення, преса). 2. Побудувати семантичний диференціал лікарського препарату двох різних фірм-виробників: а) лідокаїну, б) бісептолу, в) самостійно вибраного препарату. 3. Охарактеризуйте зміст плану збирання первинних даних у маркетинговому дослідженні. 4. Які методи використовуються для системного аналізу маркетингової інформації? 5. Корпоративна культура. Який зміст цього поняття?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|