Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести для тренінгу

Що таке маркетинг?

а) активний контроль за ринком і цінами у відповідності до попиту та пропозиції;

б) заходи проти економічних криз і забезпечення відповідності попиту та пропозиції;

в) комплексний системний підхід до вирішення проблем ринку, який охоплює всі стадії руху товару.

2. Яку систему охоплює маркетинг ?
а)виробничу;

б)збуту;

в) виробничо-збутову.

3. Маркетинг починаєтьсяз:

а) рекламної кампанії;

б) розроблення і виробництва товару;

в) дослідження ринку та потреб споживачів.

4. Три фактори, які складають основу концепції соціально-етичного маркетингу:

а) прибутковість підприємства, споживчі потреби та інтереси суспільства;

б) прибутковість підприємства, окупність інвестицій та ефективність збуту;

в) прибутковість підприємства, споживчі потреби та ефективність збуту.

Що таке попит?

а) фінансово забезпечена потреба в товарах;

б) потреба у вирішенні проблем, висунутих життям;

в) потенційна потреба споживача в товарах.

Що таке пропозиція?

а) представлена на ринку потреба в товарах;

б) продукт, який знаходиться на ринку;

в) товар, що задовольняє потребу споживача.

Література

ОСНОВНА ЛІТЕРАТУРА

1 Оснач О.Ф., Пилипчук В.П., Коваленко Л.П. Промисловий маркетинг [Текст]. – Ольга Федорівна Оснач, Володимир Петрович Пилипчук, Лілія Павлівна Коваленко, К.: Центр учбової літератури, 2009. – 364с.

 

Додаткова література

1 Бєлявцев О.М. Маркетинг [Текст]. – О.М. Бєлявцев, К.: Центр навчальної літератури, 2006 – 212 с.

2 Войчак А. В., Павленко А.Ф. Маркетинг [Текст]. – А. В. Войчак, А.Ф. Павленко, К.: КНЕУ, 2001-106с

3 Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика [Текст]. – В. Я. Кардаш К.:КНЕУ, 2001.-240с

4 Щербань В.М. Маркетинг [Текст]. – В.М. Щербань, Київ: Центр навчальної літератури, 2006 - 208с


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. А. Тести на комунікабельність
  3. Атрибути тренінгу
  4. Беззондові (непрямі) тести.
  5. Відповіді на тести
  6. Відповіді на тести
  7. Відповіді на тести
  8. Відповіді на тести
  9. Відповіді на тести
  10. Відповіді на тести
  11. Відповіді на тести
  12. Відповіді на тести




Переглядів: 2086

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепції маркетингової діяльності | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.