Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






На вивчення навчальної дисципліни відводиться 108 годин / 3 кредити ECTS.

Оцінювання знань студентів формується за результатами роботи на семінарських та практичних заняттях (виконання індивідуальних творчих завдань, активність на практичних та семінарських заняттях, під час експрес-опитування, написання модульних контрольних робіт), виконання індивідуальних творчих завдань в інтерактивному форматі, відповіді на іспиті.

Система оцінювання знань студентів

Навчальна дисципліна «Інноваційні технології в туризмі» оцінюється за модульно-рейтинговою системою. Вона складається з двох модулів.

Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою за накопичувальною системою.

Форми поточного контролю:

- усна відповідь на практичному та семінарському занятті;

- виконання творчих індивідуальних завдань;

- усна відповідь під час експрес-опитування.

 

Модульний контроль: результат вивчення кожного модуля складає підсумок всіх форм поточного контролю та виконання модульної контрольної роботи.

Підсумкові контролі знань: іспит – проводиться у формі відповіді на теоретичні питання.

Умови допуску студента до іспиту:

- відсутність заборгованостей з практичних та семінарських занять;

- відсутність заборгованостей за виконання індивідуальних завдань;

- відсутність заборгованостей з модульних контрольних робіт;

- позитивні рейтингові бали за кожний модуль.

Підсумкова оцінка

За результатами кожного семестрового контролю студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою,яка розраховується як сума оцінок з модулів (стартовий рейтинг) та оцінки за іспит за такою шкалою оцінювання:

Розподіл балів, які отримують студенти

Курс ІV, семестр 8

 

  (ЗМ1) (ЗМ2) Іспит (КІ) Разом (підсумкова оцінка - ПО)
Максимальна оцінка в балах

 

Максимальна кількість балів за 1–2 модулі (стартовий рейтинг) – 70 балів.

Розрахунок підсумкової оцінки:

ПО = ЗМ1+ ЗМ2+КІ

Бальна система оцінювання різних форм навчання студента

В межах кожного модуля

№ з/п Назви виду роботи, способи набуття знань Бали за 1 заняття Бали за всі заняття (максимальні)
Модуль 1 Модуль 2
1. Лекція: - відвідування, конспектування, експрес-опитування   до 1     1 × 4 = 4     1 × 5 = 5  
2. Семінарське заняття: - відвідування; - опитування   до 1 до 2   1 × 2= 2 2 × 2 = 4   1 × 1 = 1 2 × 1 = 2
3. Практичне заняття: - відвідування; - опитування   до 1 до 2   1 × 2 = 2 2 × 2= 4   1 × 2 = 2 2 × 2= 4
4. Самостійна робота (за результатами семінарських та практичних занять, у т.ч. підготовка письмових робіт) до 3   3× 4 = 12     3× 3 = 9  
5. Модульна контрольна робота до 7 до 12   1 × 7= 7 1 × 12= 12
  Всього за модуль  
  Іспит до 30
  Підсумкова оцінка (ПО) 35 +35 + 30 = 100 балів


Читайте також:

  1. A. In these sentences, underline the verbs and circle the subjects.
  2. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  3. Early Middle English Dialects. Extension of English Territory
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вивчення нового матеріалу
  6. II. Вивчення нового матеріалу
  7. II. Вивчення нового матеріалу
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета та завдання навчальної дисципліни | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.