Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток А

 

Таблиця А1 – Варіанти індивідуальних завдань для задачі № 1

 

№ п/п Глибина можливого прорану, hгл.прор., м Задана відстань від об’єкта до греблі, L, км Можлива ширина прорану, Впр. Об’єм водосховища, W= ×106, м3 Середня швидкість руху води, V, м/с Вид спо-руд
I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
I
II
III
IV
0,2 I
0,5 II
0,4 III
0,3 IV
0,7 I
0,2 II
0,5 III
III
IV
V
VI
VII
VIII
I

Таблиця А.2 – Варіанти індивідуальних завдань для задачі № 2

 

№ п/п Інтенсив-ність опадів, Іоп, мм/рік Площа випадіння опадів F, км2 Розхід води в річці, Qзу, м3 Попе-речний переріз річки, S, м2 Висота місця розташу-вання об’єкта, hт, м Висота підіймання води, h, м Глибина річки, hзу, м Кут нахилу берега річки, α, град Коефіцієнт віддаленості об’єкта від русла річки, ƒ
0,5 1,6 0,3
1,0 2,4 0,4
3 1,2 2,8 0,5
1,5 3,2 0,6
1,7 4,0 0,7
2,0 4,1 0,8
2,2 3,6 0,9
2,5 3,8 1,0
3,0 4,9 0,4
3,2 5,0 0,3
3,0 5,4 0,6
3,4 5,9 0,8

 


Продовження таблиці А.2

 

№ п/п Інтенсив-ність опадів, Іоп, мм/рік Площа випадіння опадів F, км2 Розхід води в річці, Qзу, м3 Попе-речний переріз річки, S, м2 Висота місця розташу-вання об’єкта, hт, м Висота підіймання води, h, м Глибина річки, hзу, м Кут нахилу берега річки, α, град Коефіцієнт віддаленості об’єкта від русла річки, ƒ
3,5 6,0 0,2
3,6 4,9 0,5
3,7 6,1 0,4
3,8 5,4 0,3
17 3,9 6,2 0,7
4,0 6,1 0,9
1,9 5,2 1,0
2,0 5,0 0,7
1,7 4,0 0,9
2,6 5,7 0,5
2,1 4,8 0,4
3,0 5,5 0,6
3,4 6,0 0,8

 



Читайте також:

  1. Баланс робочого часу одного робочого в рік (додаток 2).
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток
  7. ДОдаток
  8. Додаток
  9. ДОДАТОК
  10. Додаток
  11. ДОДАТОК
  12. Додаток




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад виконання задачі № 2 | ОПИС ПРЕДМЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.