- опису занять(тематичний план занять:мета, хід заняття, рефлексія заняття);
- списку використаної літератури.
Теоретичне обґрунтування (пояснювальна записка). Розкриває актуальність обраного напряму корекційно-розвивальної роботи (основні підходи до проблеми), особливості розвитку дітей певного віку, аналіз попереднього обстеження дітей.
Пояснювальна записка містить:
- мету і завдання програми (сприяти...розвивати...формувати);
- перелік методів і форм, що використовуються, обґрунтування;
- кількість занять, годин, тривалість занять;
- кількість та комплектація дітей у групі, критерії добору;
- очікувані результати.
Тематичний планскладається із перелікузанять за цією темою.
Оформлення плану конспекту заняття:
- тема;
- мета;
- засоби корекції;
- хід заняття: вступна, основна, заключна частини (до кожної вправи вказується: назва, мета, приблизний час проведення, інструкція, хід заняття).