![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Реалізація корекційної програмиПри підготовці корекційної програмислід враховувати, що заняття повинні бути цікаві за змістом, динамічні та обов’язково спрямовані на кожного члена групи. Краще також розписати заняття до початку роботи корекційної групи. Якщо необхідно, можна змінити методи й прийоми корекції. На цьому етапі потрібно використовувати різноманітні форми просвіти педагогів, батьків: семінари-практикуми, індивідуальне консультування тощо. Вибір форми роботи залежить від тематики проблеми, масштабності та індивідуальних особливостей педагога. В кінці підготовчого етапу соціальний педагог має визначити напрямки подальшої діяльності з усіма учасниками освітнього процесу (батьки, педагоги та вихованці). На основному етапіучасники працюють у взаємозв’язку. Педагоги дотримуються одержаних рекомендацій стосовно методів та прийомів виховання, навчання та стилю спілкування з дитиною. Батьки виконують необхідні вимоги вдома. Соціальний педагог працює безпосередньо з корекційною групою чи окремим школярем, записує результати спостереження під час занять в журнал спостережень, де описує поведінку дітей та їх реакції під час ігор, контакти з іншими дітьми, настрій тощо. Ці та інші дані допоможуть здійснити аналіз проведеної роботи та визначити ефективність корекційного впливу на розвиток дитини, в результаті чого можна замінити малоефективні методи та прийоми корекції, виявити дітей, яким потрібна індивідуальні корекційна допомога, усунути причини, які заважають дитині повноцінно брати участь у роботі корекційної групи. Після проведення половини основних корекційних занять бажано організувати бесіду з батьками та вчителями з метою визначення змін, якщо вони є, в поведінці дитини. Підсумковим етапом роботи є перенесення отриманих навичок у реальне життя. Головне завдання дорослих на цьому етапі – підтримка дитини, її бажання до кращих змін. Через 1-2 місяці після закінчення занять необхідно провести обстеження дитини, звернути увагу на рівень її взаємин із родиною та ровесниками. Аналіз отриманих даних дозволяє зробити висновки щодо стану учня та необхідності подальшого проведення корекційної роботи. Облік проведеної корекційної роботи ведеться в журналі проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи. До журналу додаються програми, за якими працює соціальний педагог. ЖУРНАЛ Проведення корекційно-відновлювальної Та розвивальної роботи
|
||||||||
|