МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2.4. Контроль та оцінка знань, умінь та навичок студентів1. Лекції, методика їх підготовки і проведення. 2. Семінарське заняття, методика його підготовки і проведення. 3. Практичне заняття, методика його підготовки і проведення. 4. Лабораторне заняття, методика його підготовки і проведення. 5. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів. 6. Науково-дослідна робота студентів. 7. Навчальна і виробнича практика студентів. 8. Компоненти, види та функції контролю. 9. Основні принципи контролю та оцінки знань . 10. Види контролю та форми перевірки ЗУН студентів. 11. Методи контролю ЗУН. 12. Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів.
Семінарське заняття 6. ІІІ. Теорія виховання у вищій школі Тема 3.1. Сутність процесу виховання у ВНЗ. 1. Процес виховання та його завдання. 2. Основні закономірності виховання. 3. Принципи національного виховання. 4. Основні напрями виховання студентської молоді ( моральне, трудове, економічне, правове, антинаркогенне, екологічне, естетичне, фізичне) 5. Підготовка студентів до сімейного життя. Гендерний аспект виховання.
Семінарське заняття 7. Тема 3.2. Методи і форми виховання у ВНЗ. Тема 3.3. Виховна робота куратора академічної групи. 1. Методи, прийоми, засоби виховання. 2. Методи формування свідомості. 3. Методи формування суспільної думки. 4. Методи стимулювання діяльності й поведінки. 5. Методи контролю й аналізу ефективності виховання. 6. Форми виховної роботи 7. Виховна робота в академічній групі. 8. Роль та функції куратора академічної групи. 9. форми позааудиторної роботи зі студентами. 10. Методика виховної роботи куратора в академічній групі.
Семінарське заняття 8. ІV.Організація та управління вищим навчальним закладом. Тема 4.1. Навчальний процес у вищому навчальному закладі освіти: законодавчі та методологічні основи 1. Зміст вищої освіти і організація навчального процесу у ВНЗ. 2. Нормативно-правове регулювання організації навчального процесу вищого закладу освіти: 2.1. Закон України „Про вищу освіту” (від 17 січня 2002 року) – організація навчально-виховного процесу ( розділ 7 ) 2.2. Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах України (від 2 червня 1993 року № 161 ) (Загальні положення, нормативно-правова база організації навчального процесу, форми організації навчання, навчальний час студента, робочий час викладача) 3. Науково-методичне забезпечення процесу навчання у вищому навчальному закладі.
|
||||||||
|