МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні терміни, поняття та їх визначенняКредитно-модульна система організації навчального процесу – це модель організації навчального процесу, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів). Модуль – задокументована завершена частина освітньо-професійної програми (навчальної дисципліни, практики, державної атестації), що реалізується відповідними формами навчального процесу. Модуль включає в себе один або два змістові модулі. Змістовий модуль – логічно завершена, системно впорядкована та структурована за окремими навчальними елементами частина теоретичних знань та практичних вмінь навчальної дисципліни чи практики студентів, що реалізується відповідними формами навчального процесу протягом певного оптимального часу, визначеного на їх засвоєння. Заліковий кредит – одиниця виміру навчального навантаження, необхідного для засвоєння змістових модулів. 1 кредит – 36 ак. годин повного навантаження (аудиторні та СРС) за шкалою ECTS та 54 ак. годин повного навчального навантаження (аудиторні та СРС) за національною шкалою. Модульний контроль – один з видів контролю стану засвоєння системи знань та вмінь з модуля навчальної дисципліни, що включає один модуль або блок змістових модулів. Форми модульного контролю визначаються у відповідності до елементів модуля даної дисципліни (тестування, письмова контрольна робота, захист проекту (роботи), захист звіту з практики тощо). Підсумковий контроль – контроль стану засвоєння знань та вмінь студента з навчальної дисципліни в цілому семестрі. Форми підсумкового контролю – залік, іспит. Поточне оцінювання знань – контроль стану засвоєння поточних знань в рамках змістового модуля. Форми поточного оцінювання знань визначаються у відомості до елементів змістового модуля даної дисципліни. Рейтинговий показник студента з дисципліни – числова величина, яка дорівнює сумі набраних студентом балів у відповідності до запровадженої єдиної шкали оцінок за однією з наведених нижче процедур: - з усіх контрольних зрізів з дисципліни протягом семестру (відвідування занять, поточне оцінювання знань при вивченні змістових модулів, модульний контроль, наукова робота), якщо студент не бере участі у підсумковому контролі; - нормованої кількості балів за роботу в семестрі та кількості балів, отриманих під час підсумкового контролю, за наукову роботу, якщо студент бере участь у підсумковому контролі. Рейтинговий показник студента з модульної дисципліни – числова величина, яка дорівнює сумі набраних студентом балів з відвідування занять, активності, поточного оцінювання знань при вивченні змістових модулів та модульного контролю. Рейтинг студента – порядкова позиція студента в групі за результатами навчання з навчальної дисципліни або з усіх навчальних дисциплін (визначається за середнім арифметичним рейтингових показників з усіх навчальних дисциплін). Кредитно-модульна система передбачає запровадження рейтингової системи оцінювання знань студентів та шкалу оцінок за єдиними критеріями відповідно до табл. 1.2.
Таблиця 1.2. − Шкала оцінювання: національна та ECTS
Студенти, які мають рейтинговий бал 59 балів і нижче або які хочуть покращити рейтинговий бал, складають підсумковий (семестровий) екзамен (залік). При цьому отримані ними бали за семестр переводяться у нормовану кількість балів за роботу у семестрі за наступною схемою: 75-89 = 40 60-74 = 30 35-59 = 20 17-34 = 10 < 17 = 0 На підсумковому (семестровому) іспиті (заліку) відповідь студента максимально може бути оцінена в 60 балів. 50 – 60 - (відмінно) 41 – 49 - (добре) 30 – 40 - (задовільно) 0 – 29 - (незадовільно) Рейтинг студента, що бере участь у підсумковому контролі, складається з суми нормованої кількості балів за роботу у семестрі та кількості балів, отриманих за підсумковий контроль.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|