МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Вправа № 7Дайте відповіді на запитання до тексту.
1. What do research tourists want to find out? 2. What is research tourism connected with? 3. What do ethnographers study? 4. What term is the notion “research tourism” close to? ВАРІАНТ 2
Вправа № 1 Доповніть речення правильною формою прислівника чи прикметника, використовуючи слова у дужках. Перекладіть речення.
1. I like my bedroom because it’s so ……. (cosy). 2. The sales went up ……. (dramatic). 3. The ability to think ……. (logical) is an important skill. 4. You’d better work ……. (hard) if you want to keep your job. 5. …… (Unfortunate), I can’t help you.
Вправа № 2 A.Розкрийте дужки, поставивши дієслово в Present Perfect, Past PerfectабоFuture Perfect. Перекладіть речення. 1. I promise I (to write) my composition by Monday. 2. When I came to the station, I didn’t find my friend as it was 5 minutes late and the train (to leave). 3. He just (to come) home. B.Розкрийте дужки, поставивши дієслово в Present Perfect Continuous, Past Perfect ContinuousабоFuture Perfect Continuous. Перекладіть речення. 1. How long you (to learn) English by the end of this term? 2. He was angry. He (to argue) with his daughter. 3. He is in the garden. He (to play) badminton with his friend since breakfast time.
Вправа № 3 Розкрийте дужки і поставте дієслово у дужках у правильну форму (Future Simple, to be going to do something, Present Continuous, Present Simple). Перекладіть речення.
1. Look at those black clouds! It ……. (rain). 2. I’m sure Bill ……. (get) the job. 3. I ……. (not/go) away for my holidays next month because I haven’t got enough money. 4. Have you finalized arrangements with that tour operator? – Yes, we ……. (sign) a contract with them tomorrow. 5. An excursion ……. (start) at 10 o’clock.
Вправа № 4 Заповніть пропуски в реченнях словами, поданими в рамці. Перекладіть речення українською мовою.
1. A ……………………….. can break up a long flight. 2. A ……………………………… is a low-cost carrier. 3. A ………………………. flight is less than 1000 km. 4. …………………………… ticketing keeps costs low. 5. Carbon dioxide …………………… pollute the skies. 6. The ……………………………... identifies an airline. 7. ………………… includes checked and hand luggage.
Вправа № 5 Перекладіть речення англійською мовою. 1. Ви хочете сидіти біля вікна чи біля проходу? 2. Більшість людей надає перевагу комплексним турам. 3. Турагенти бронюють тури, замовляють місця в літаку, підтверджують замовлення, продають дорожні чеки та іноземну валюту. 4. Туристичні оператори – люди та компанії, що організовують відпочинок та створюють різні типи турів. 5. Системи комп’ютерного бронювання виникнули у 1950-х роках. Спочатку вони використовувались лише авіалініями.
|
|||||||||
|