МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Динамічна паузаОпрацювання статті в підручнику «Закон про спокійну старість». -Одним з найважливіших обов’язків дитини – це шанування своїх батьків. (ст.51 ). -Турбота і вдячність своїм близьким. Читання статті -Продовжіть перелік цих правил. Опрацювання оповідання Василя Сухомлинського «А хто вам казку розповідає, бабусю?» Петрик і Микола звикли, що бабуся Марія дав їм вечеряти, стелить постіль і вкладає спати, Як покладе онуків у постіль, сідає на стільці і розповідає нам казку. Бабусина казка заколисує маленьких онуків. Вони засинають, А вранці прокидаються і бачать: бабуся Марія вже порається на кухні готує нам сніданок. Одного разу Миколка й питає: – Бабусю, а коли Ви спите? – Як вас вкладу... – А встаєте коли? – Як вам ще лишається три години спати. – А хто ж вам казку розповідає, бабусю? Бабуся Марія усміхнулася й нічого не відповіла. А Миколка подумав: «Справді, хто ж розповідає бабусі казку?» Обговорення - Про які права і обов’язки це оповідання? - Уявіть себе на місці Петрика і Миколки, щоб ви зробили доброго для бабусі Марії? Опрацювання казки М. Малюка «Закон роду» Обговорення ü Що вас вразило в цій казці? ü Який закон порушив герой казки? ü Чому він так вчинив? ü Який закон прийняла громада? V. Підсумок уроку Гронування Діти, ми сьогодні багато говорили про обов’язки громадянина України, учня, обов’язки батьків і дітей. У кожного з вас на парті лежить 2 аркуша паперу. Напишіть на них ті обов’язки, які, на вашу думку, є дуже важливими (один обов’язок дітей і один батьків), і прикріпіть на дошці до слів:«обов’язки батьків», «обов’язки дітей». Заключне слово вчителя Діти, любіть своїх батьків, кажіть їм теплі слова, допомагайте їм, піклуйтесь про них, а вони ще більше дбатимуть про вас, любитимуть, як найбільший скарб. Як говорить народна мудрість: «Нащо клад, якщо в сім’ї лад». VІ. Домашнє завдання Читати с. 60-62, зошит с. 56, додаткове завдання: скласти п’ять основних обов’язків, які повинні дотримуватися діти під час літніх канікул, щоб прийти до школи першого вересня здоровими і неушкодженими.
|
||||||||
|