Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаток Б

Рекомендована тематика курсових робіт змістового модулю «Організація обслуговування»

 

№ з/п Тема Орієнтований зміст
1. Організація процесу самообслуговування в закладах ресторанного господарства певного контингенту споживачів: ♦ робітників; ♦ службовців; ♦ студентів; ♦ школярів; ♦ інших. Вступ. Розділ 1. Характеристика контингенту споживачів, особливостей його попиту та вимоги до закладу ресторанного господарства масового типу закріпленої мережі. Розділ 2. Аналіз організації процесу самообслуговування даного контингенту споживачів закладу ресторанного господарства. Розділ 3. Розробка пропозицій вдосконалення організації процесу самообслуговування та підвищення якості обслуговування даного контингенту споживачів. Соціально-економічна ефективність розроблених пропозицій. Висновки і пропозиції.
2. Організація процесу обслуговування споживачів офіціантами в закладах ресторанного господарства: ♦ ресторані; ♦ кафе; ♦ барі; Вступ. Розділ 1. Характеристика контингенту споживачів, особливостей його попиту та вимоги до закладу ресторанного господарства з методами обслуговування споживачів офіціантами. Розділ 2. Аналіз організації обслуговування споживачів офіціантами, використання просторових та трудових ресурсів діючого закладу ресторанного господарства Розділ 3. Розробка пропозицій вдосконалення організації процесу обслуговування офіціантами та підвищення якості процесу обслуговування споживачів в діючому закладі ресторанного господарства. Соціально-економічна ефективність розроблених пропозицій. Висновки і пропозиції.
3. Організація процесу самообслуговування споживачів в загальнодоступному закладі ресторанного господарства: ♦ їдальні; ♦ закусочній; ♦ кафе; ♦ закладі ресторанного господарства іншого типу і формату Вступ. Розділ 1. Характеристика контингенту споживачів, особливостей його попиту та вимоги до закладу, ресторанного господарства з методом самообслуговування споживачів. Розділ 2. Аналіз організації процесу самообслуговування та використання просторових та трудових ресурсів діючого закладу. Розділ 3. Розробка пропозицій вдосконалення процесу самообслуговування та підвищення якості обслуговування споживачів в діючому закладі ресторанного господарства. Соціально-економічна ефективність розроблених пропозицій. Висновки і пропозиції.
4. Організація обслуговування святкових заходів в діючому закладі ресторанного господарства: ♦ бенкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами; ♦ бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантами; ♦ бенкет-фуршет; ♦ бенкет-фуршет-десерт; ♦ бенкет-кава; ♦ бенкет-чай; ♦ комбінований бенкет; ♦ інші. Вступ. Розділ 1. Характеристика закладу ресторанного господарства, контингенту споживачів, особливостей його попиту. Вимоги до розважально-тематичних заходів. Розділ 2. Аналіз використання продовольчих, просторових, технічних та трудових ресурсів діючого закладу при організації бенкетного обслуговування. Розділ 3. Розробка пропозицій вдосконалення процесу бенкетного обслуговування та підвищення якості процесу обслуговування учасників бенкету в діючому закладі ресторанного господарства. Соціально-економічна ефективність розроблених пропозицій. Висновки і пропозиції.
5. Організація надання послуг з кейтерингу: ♦ в діючих закладах ресторанного господарства; ♦ за місцем роботи; ♦ за місцем навчання; ♦ на лоні природи; ♦ в орендованих приміщеннях; ♦ в культурно-освітніх, оздоровчих та мистецьких закладах; ♦ з використанням водних, повітряних ресурсів; ♦ тощо. Вступ. Розділ 1. Характеристика контингенту споживачів, особливостей його попиту. Вимоги до місця, де здійснюється організація надання послуг з кейтерингу. Види кейтерингу та номенклатура послуг, що може надаватися споживачам. Розділ 2. Аналіз використання, продовольчих, матеріально - технічних, просторових та трудових ресурсів при наданні послуг з кейтерингу. Дослідження ефективності процесів надання послуг з кейтерингу. Розділ 3. Проект удосконалення організації надання послуг з кейтерингу та пропозиції щодо використання ресурсів. Соціально-економічна ефективність розроблених пропозицій. Висновки і пропозиції.
6. Проектування процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства готельних комплексів туристів з: ♦ Великобританії; ♦ США; ♦ Аргентини; ♦ Іспанії; ♦ Італія; ♦ Німеччини; ♦ Болгарії; ♦ інших країн. Вступ. Розділ 1. Характеристика закладу ресторанного господарства як структурного підрозділу готельного комплексу та особливості харчування туристів. Розділ 2. Дослідження процесу основного виробництва кулінарної продукції та процесу обслуговування туристів. Розділ 3. Розробка заходів щодо підвищення якості надання послуг харчування туристам та ефективності використання ресурсів закладу ресторанного господарства Висновки і пропозиції
7. Організація процесу обслуговування туристів в закладах ресторанного господарства діючого готельного комплексу. Вступ Розділ 1. Структура торгово-виробничої діяльності закладу ресторанного господарства при готельному комплексі, характеристика структурних підрозділів. Розділ 2. Дослідження організаційно-технологічної документації з надання послуги ресторанного господарства, аналіз використання ресурсів. Розділ 3. Розробка організаційних заходів підвищення якості процесу обслуговування з надання послуги. Висновки і пропозиції

 





Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток А | Додаток В

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.