МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Хід виконання роботи
Перед лабораторною роботою студенти самостійно вивчають теоретичну частину: елементи залягання, будову компасу, а на лабораторній роботі вчаться працювати з компасом на моделях шарів породи. При можливості можна це вивчати на природному полігоні. Крім того, студенти повинні на геологічних картах вміти “прочитати” характер залягання шарів: горизонтальне, звичайне нахилене, вертикальне і перекинуте.
кКонтрольні запитання
1 Чим описується положення шару породи? 2 Які Ви знаєте елементи залягання? 3 Що таке лінія падіння? Скільки ліній падіння можна провести на поверхні шару? 4 Що таке лінія простягання? Скільки вона має напрямків? 5 Що таке кут падіння? 6 Яке співвідношення між азимутальними напрямками падіння і простягання? 7 Які особливості будови гірського компасу? 8 Що таке азимутальний напрямок? 9 Який порядок роботи з компасом, при незначному куті падіння шару? 10 Який порядок роботи з .компасом при значному куті падіння шару? 11 Як прив’язати заміряні елементи залягання до геологічної карти? 12 Якими позначками наноситьсяпозначене на картіу нахилене залягання? ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5. ВвИЗНАЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗАЛЯГАННЯ ШАРУ ЗА ТРЬОМА ТОЧКАМИ І ДВОМА
ТОЧКАМИ І ДВОМА ВИДИМИМИ НАХИЛАМИ
Мета роботи. У деяких випадках безпосередньо на відслонені неможливо заміряти елементи залягання; в такому випадку їх визначають шляхом графічних побудов. На лабораторній роботі студенти повинні засвоїти два методи визначення елементів залягання: 1) за трьома точками, що не лежать на одній прямій (в площині покрівлі або підошви пласта); 2) визначення за двома суміжними вертикальними стінками в шурфі або природному відслоненні.
|
||||||||
|