Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

За завданням викладача студенти будують розрізи через складчасті ділянки, ускладнені розривними порушеннями по навчальних геологічних картах. Робота виконується на форматі А3, шари порід на розрізі замальовуються у відповідні кольори, до розрізу додаються умовні позначення.

 

Контрольні запитання

1 Як визначити напрямок падіння зміщувача?

2 Які особливості насувів?

3 Як будувати розріз через покривну структуру?

4 Як розпізнати покрив на геологічній карті?

Як будується розріз через ділянки з розривними порушеннями?

 

Лабораторна робота № 18.

ПОБУДОВА РОЗРІЗУ ПО ГЕОЛОГІЧНИХ КАРТАХ ІЗ СКЛАДНОЮ СКЛАДЧАСТОЮ БУДОВОЮ ТА ІНТРУЗИВНИМИ МАСИВАМИ

 

Мета роботи: навчитися будувати розрізи по геологічних картах з інтрузивним магматизмом.

 

Основні теоретичні положення

Границі інтрузивних тіл на розрізах, як правило , є схематичними і співпадають з реальним положенням контакту з вміщуючими породами лише в загальних рисах.

При зображенні інтрузивного тіла в розрізі необхідно встановити нахил його контактів. Для цього треба звернути увагу на зону навколоконтактових змін порід на карті. Якщо така зона є (на картах позначається крапками кольору, що відповідає складу інтрузиву), то чим ця зона ширша, тим більш похилою буде границя контакту з вміщуючими породами (рисунок 18.1а). Якщо на карті такі ореоли відсутні, що характерно переважно, для інтрузивів основного складу, на розрізі контакти зображуються вертикальними (рисунок 19.1б).

Уяву про нахил інтрузивних контактів можуть дати елементи внутрішньої тектоніки (текстурні особливості у вигляді орієнтованості кристалів - так звані лінії течії), склад порід (для кислих і лужних інтрузивів характерна більш ізометрична форма ніж для основних) та ін.

 




Переглядів: 379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні теоретичні положення | Хід виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.