Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

 

За завданням викладача студенти будують геологічний розріз через ділянку із складчастим заляганням осадових і метаморфічних порід ускладнену інтрузивом. Робота виконується на форматі А4, до розрізу додаються умовні позначення.

Рисунок 18.1 - Розріз через магматичний інтрузив

 

Контрольні запитання

1 Магма якого складу більш пластична (менш в"язка)?

2 Що означають позначення навколоконтактових змін?

3 Чи пов"язані види корисних копалин із складом магматичних порід?

4 Якої форми тіла характерні для ультраосновних і основних магматичних порід?

Якої форми тіла характерні для середніх і кислих магматичних порід?

Лабораторна робота № 19.8

МОРФОЛОГІЧНІ ТИПИ РОЗРИВНИХ ПОРУШЕНЬ

ТА ВИЗНАЧЕННЯ НА ГЕОЛОГІЧНІЙ КАРТІ ЇХ АМПЛІТУДИ І ВІКУ. ПОБУДОВА ТЕКТОНІЧНОЇ СХЕМИ.

Мета роботи: Навчитися на геологічній карті виділяти структурні поверхи, встановлювати характер розривних порушень, амплітуду переміщення блоків і вік утворення розривних порушень.

 




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід виконання роботи | Основні теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.