Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хід виконання роботи

Для виконання роботи використовуються навчальні геологічні карти №5 і №6, де є ділянки з моноклінально залягаючими породами без нанесених елементів залягання. Викладач визначає кожному студенту певну ділянку на карті, де потрібно встановити азимут і кут падіння. Студенти переносять на кальку горизонталі і геологічні границі в цій ділянці і після певних графічних побудов встановлюють ці параметри, а також обраховують товщину шару породи. Після цього, знаючи азимут простягання, викладач для кожного студента проводить на карті лінію геологічного розрізу, вздовж якої студент повинен побудувати геологічний розріз. Після цього потрібно співставити дійсну товщину певного шару отриману розрахунково і графічно. Глибину залягання шару в певній точці заміряти в геологічному розрізі і так само порівняти з розрахунковою величиною.

Звіт з лабораторної роботи складається з:

1. Викопіровки з геологічної карти з графічними побудовами для визначення елементів залягання.

2. Розрахунків дійсної товщини шару і глибини залягання його на певній відстані від відслонення.

3. Геологічного розрізу, побудованого вхрест простягання монокліналі.

 

 

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Як можна за геологічною картою встановити елементи залягання монокліналі?

2. Як встановлюється закладання за геологічною картою?

3. Як розрахувати дійсну товщину шару породи?

4. Як розрахувати глибину залягання поверхні шару на певній відстані від відслонення?

5. Як дійсну товщину встановити за геологічним розрізом?

6. Які товщини треба враховувати при бурінні свердловини?

7. Опишіть техніку побудови геологічного розрізу?

 

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №10

Побудова виходу нахиленого шару на денну поверхню за елементами залягання.

Мета роботи. Під час геологічної зйомки часто неможливо під нашаруваннями четвертинних відкладів побачити виходи корінних порід. У випадках, коли породи залягають моноклінально, можна за допомогою графічних побудов встановити положення границі шару, якщо є точна прив’язка хоча б однієї точки з відомими елементами залягання. Якщо відома товщина шарів порід різного віку, то можна побудувати повністю карту моноклінально залягаючих шарів.




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №9 | Основні теоретичні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.